شهردار آبسرد:

با مساعد شدن شرایط جوی عملیات عمرانی در مسکن مهر آبسرد انجام می‌گیرد/ محوطه‌سازی مسکن مهر در تعهد تعاونی است

شهردار آبسرد با بیان اینکه با مساعد شدن شرایط آب و هوا عملیات عمرانی در مسکن مهر شهر آبسرد انجام می‌گیرد، گفت: محوطه‌سازی مسکن مهر در تعهد تعاونی است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سید محمد رفیعی طباطبایی در نشست علنی شورای اسلامی شهرستان دماوند با اشاره به گزارشی از صداوسیما در خصوص مسکن مهر شهر آبسرد اظهار داشت: نارضایتی‌های مردم از مسکن مهر در خصوص آسانسورها، محوطه‌سازی و راه عبور و مرور بود، در حاشیه نیز به زباله‌ها به عنوان مشکل دیگر اشاره شد.

وی افزود: محوطه‌سازی در تعهد تعاونی است و مردم نیز اشاره کردند که در این خصوص وجوهی پرداخت شده است، مشکل آسانسورها را مدیرعاملی که اجرا را تعهد دارد باید رفع کند.

شهردار آبسرد بیان کرد: محوطه‌سازی راه عبور و مرور تکمیل نیست و در حال حاضر خاکی است، این موضوع برای مردم مسائلی ایجاد کرده است و نارضایتی آنها کاملاً به حق است.

رفیعی طباطبایی عنوان کرد: شاید برخی از مشکلات به سبب این است که پروژه ناتمام تلقی شده است و منتظر محوطه‌سازی بوده‌اند، اگر اجرای قسمتی را رها کنیم و بخش دیگر را انجام دهیم اثرات نامطلوب را شاهد می‌شویم.

وی ادامه داد: به محض مساعد شدن آب و هوا برای عملیات عمرانی حتماً اقدام لازم را صورت می‌دهیم، اما مطالبه مردم تغییر مسیر عبور و مرور است، با توجه به اینکه ضلع شمالی این شهرک به بلوار امام منتهی می‌شود مردم تقاضا دارند از این بلوار رفت آمد کنند.

شهردار آبسرد گفت: تردد ماشینی در بلوار ممکن نیست و درخواستی از سوی مردم در رابطه با این موضوعات به ما نرسیده است، اما از شورای ترافیک شهرستان درخواست می‌شود که در صورت صلاحدید به سرعت این راه دسترسی را تغییر داده و از راه بلوار حضرت امام ترددها صورت گیرد.

رفیعی طباطبایی در ادامه گفت: مطالعه در این رابطه صورت گرفته و منتظر نظر شورای ترافیک شهرستان دماوند هستیم تا به سرعت تغییر مسیر اجرا شود.

وی در رابطه با مشکل زباله‌ها تصریح کرد: به مخازن زباله سر زده‌ایم اما زباله‌ای نبود، معلوم بود که خدمات شهری به این منطقه مراجعه می‌کند و فراموش شده نیست، در عین حال برای اینکه تقاضای مردم بی پاسخ نماند تعداد مخازن زباله را افزایش داده‌ایم.

شهردار آبسرد ادامه داد: در مسکن مهر یک اقدام مشترک نیاز است البته همه تعاونی‌ها مشکلاتی دارند، اما مدیران باید در خصوص رفع آنها حداکثر اهتمام و تعجیل را داشته باشند تا تعاونی مشکلات را زودتر حل کند.

رفیعی طباطبایی گفت: در خصوص پارکینگ فضاهایی وجود دارد البته به اندازه کافی برابر با آنچه که نظام مهندسی تأیید کند، دیده نشده است، اما فضاهایی که محوطه هستند به خوبی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

وی بیان کرد: با توجه به دوربین‌های نظارت باید از فضای پارکینگ کنار بلوار حضرت امام استفاده کنند، از پلیس راهور درخواست شده که اینجا توقف ممنوع اعلام شود که قطعاً مورد رضایت شهروندان نخواهد بود.

شهردار آبسرد تاکید کرد: تعاونی‌ها مستقیماً زیرنظر راه و شهرسازی و اداره کار هستند و باید این مسائل را حل کنند اما امور مشمول تورم‌ها می‌شود و مبالغی که از مردم گرفته شده است کفایت نمی‌کند و پروژه‌ها را ناتمام باقی می‌گذارد.

رفیعی طباطبایی تصریح کرد: باید تدبیری صورت گیرد، شاید نیاز باشد که دوباره از مردم مبالغی اخذ شود که این اقدام نیز نارضایتی مردم را بالاتر می‌برد. مسئولان بهترین تصمیم را باید اخذ کنند.

طباطبایی ادامه داد: سگ‌های بلا صاحب نیز همین امروز جمع‌آوری می‌شوند و به مسئول این حوزه اطلاع داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا