رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دماوند؛

عملیاتی شدن پروژه فاز دوم محور کیلان، ساران و دوآب با استفاده از اعتبارات ماده 180/ ایمن‌سازی شانه‌های خاکی در مسیر کیلان،ساران

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دماوند از عملیاتی شدن پروژه فاز دوم محور کیلان، ساران و دوآب با استفاده از اعتبارات ماده 180 و ایمن‌سازی شانه‌های خاکی در مسیر کیلان،ساران خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، شورش احمدی خطیر در نشست هماهنگی شورای ترافیک شهرستان دماوند در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: پروژه محور ایوانکی و کیلان با دو عنوان، اولاََ فاز دو کیلان، ساران، دوآب، وردانه است که آسفالت شده و دیگری فاز اول کیلان، ساران، دوآب است.
*عملیاتی شدن پروژه فاز دوم محور کیلان، ساران و دوآب با استفاده از اعتبارات ماده ۱۸۰
وی افزود: در مورد فاز دوم هیچ اتفاقی رخ نداده است و اعتباری تخصیص داده نمی‌شود و ما می‌توانیم از ماده ۱۸۰ و یا مالیات بر ارزش‌افزوده استفاده کنیم.
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دماوند بیان کرد: در خصوص عملیات نگهداری روستایی مکاتباتی انجام دادیم و در این خصوص بنا بر دستورالعمل اجرایی کل کشور حداقل دو میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
*ایمن‌سازی شانه‌های خطرناک در مسیر تردد کیلان به ساران
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دماوند در خصوص ایمن‌سازی مسیر تردد کیلان به ساران بیان کرد: اقداماتی در راستای ایمن‌سازی این مسیر در شانه‌های خطرناک انجام دادیم، مکاتباتی نیز با استان تهران انجام شد اما استان به دلیل در نظر نداشتن ردیف در این خصوص هیچ‌گونه مشاوری معرفی نمی‌کند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا