در نشست شورای شهرستان دماوند مطرح شد؛

عدم پاسخگویی برخی ادارات جهت رفع مشکلات شهر رودهن/ لزوم نظارت جدی‌بر نرخ عرضه میوه و تره‌بار در میادین شهرستان دماوند جهت داشتن قیمتی واحد

عدم پاسخگویی برخی ادارات جهت رفع مشکلات شهر رودهن و لزوم نظارت جدی‌بر نرخ عرضه میوه و تره‌بار میادین شهرستان دماوند جهت داشتن قیمتی واحد از موضوعات مطرح شده توسط  اعضای شورای اسلامی شهر رودهن بود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، عباسعلی عاشقی رئیس شورای اسلامی شهر رودهن در نشست شورای شهرستان دماوند که با حضور اعضای این شورا و رؤسای شوراها اظهار داشت: در شهر رودهن با مسائل و مشکلاتی روبرو هستیم که یکی از آن‌ها عدم همکاری اداراتی همچون مسکن و شهرسازی، جهاد کشاورزی و … است.

وی ادامه داد: فضای سبز در هر منطقه باید حداقل ۱۶ متر برای هر فردی وجود داشته باشد که متأسفانه در شهر رودهن از طریق واسطه توسط افرادی تصرف شدهاست و هیچ اداره‌ای پاسخگوی این مشکل نیست.

در ادامه این نشست البرز سعیدی، رئیس شورای اسلامی بخش رودهن بیان کرد: واریز 2 درصد سرانه ارزش افزوده باید ادامه پیدا کند، چون عمل پیشرفت روستا و شهرها شده است.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن بیشترین معضل مردم روستاها است که باید رفع گردد تا مشکلات روستاها کاسته شود و  متأسفانه در این خصوص هیچ‌گونه تعاملی در این باره وجود ندارد.

رئیس شورای اسلامی بخش رودهن در ادامه گفت: بودجه‌ای خوبی برای اقتصاد مقاومتی وجود دارد باید بیشتر اطلاع‌رسانی شود تا بحث اشتغال‌زایی در شهرستان وجود داشته باشد انشالله بتوانیم در این موضوع بیشتر اطلاع‌رسانی انجام دهیم اشتغال‌زایی و اقتصاد مقاومتی یکی از موضوعات مهم در شهرستان است.

علی امجدی، عضو شورای اسلامی شهر رودهن در این نشست اظهار داشت: باید برای پیگیری کارها و مصوبات کارگروه تشکیل شود تا این جلسات نتیجه مثمر ثمر داشته باشد.

وی گفت: در خصوص بازار میوه و تره‌بار باید نظارت و بازدید جدی قرار گیرد تا نرخ عرضه میوه و تره‌بار در شهرستان دماوند باید یک قیمت باشد و در این مورد اطلاع‌رسانی خوبی نیز به مردم صورت پذیرد.

عضو شورای اسلامی شهر رودهن ادامه داد: برای گردشگری شهرستان دماوند باید کاری انجام دهیم که گردشگر با یک بار ورود به منطقه در ذهن آن باقی بماند؛ برای مثال باید ورودی‌ها و خروجی‌های شهرهایمان را با المان‌ها طراحی نماییم تا به زیباسازی شهرها کمک نماید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا