عدم وجود یک بیمارستان مجهز در پردیس باعث لطمه دیدن فعالیت‌های آموزشی عملی دانش‌آموزان دماوند شده است/ اکثر موارد پردیس سفید و دماوند قرمز اعلام می‌شود

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند با بیان اینکه عدم وجود یک بیمارستان مجهز در پردیس باعث لطمه دیدن فعالیت‌های آموزشی عملی دانش‌آموزان دماوند شده است، گفت: اکثر موارد پردیس سفید و دماوند قرمز اعلام می‌شود.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، مهرداد پورفتحی در نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: با شیوع کرونا دو مرکز مهم فرهنگ سازی همچون مدارس و مساجد تعطیل شدند و ارتباط بین معلم و دانش آموز در مدارس از بین رفت.

وی افزود: هرچند در فضای مجازی فعالیتها ادامه یافت اما با توجه به شعار سال نقش تامین نیروی انسانی تولید بر عهده آموزش و پرورش است، اما فعالیت‌های عملی مراکز هنرستان‌ها، کارودانش و فنی و حرفه‌ای که این نیروها را تولید و استخراج می‌کردند تقریبا تعطیل شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند گفت: ضرورت دارد که واکسیناسیون حتما تا شهریورماه به صورت کشوری انجام شود تا شاهد حضور دانش اموزان در مدارس و مردم در مساجد باشیم.

 پورفتحی ادامه داد: همچنین عدم وجود یک بیمارستان مجهز در پردیس باعث لطمه دیدن دانش آموزان در حوزه آموزش شده است، در اکثرموارد شهرستان پردیس سفید و شهرستان دماوند قرمز اعلام می‌شود که این موضوع باعث می‌شود طبق پروتکل‌ها کلاس‌های حضوری نداشته و کارگاه‌ها و آموزش‌های عملی برگزار نشوند.

وی تصریح کرد: در اکثر مواقع دماوند و فیروزکوه در صدر خبرها هستند و دو مانع مذکور باعث شده است دانش آموزان منطقه و شهرستان دماوند دچار آسیب شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند با اشاره به موضوع انتخابات 1400 عنوان کرد: آموزش و پرورش جزو هیات اجرایی است، امسال فرماندار دماوند برنامه‌ای بسیار خوب دیده است و مطمئن هستیم که انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر در سال جاری بسیار متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا