امام‌جمعه شهرستان دماوند:

 عدم شرکت برخی از مسئولان در نشست‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان دماوند/ نیروی انتظامی نسبت به ارزش‌های اسلامی در شهرستان دماوند توجه ویژه‌ای داشته باشد

امام‌جمعه شهرستان دماوند از عدم شرکت برخی از مسئولان در نشست‌های فرهنگی و اجتماعی این شهرستان خبر داد و گفت: نیروی انتظامی نسبت به ارزش‌های اسلامی در شهرستان دماوند توجه ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی ر نشست شورای اداری با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری در خصوص اهمیت خدمت‌رسانی به مردم و تکریم ارباب‌رجوع اظهار کرد: احادیث زیادی در این زمینه وجود دارد که کسی که حاجت مؤمنان را برآورده کند و به امور مسلمین اهتمام داشته باشد مانند این است که 9 هزار سال روزه و عبادت کرده است.

وی افزود: همچنین امام حسین (ع) می‌فرمایدفرماید «اگر کسی کار خود را به شما بسپارد نعمت خداوند به شما روی آورده است، بنابراین نعمت‌ها را از خود دور نکنید»، این مسئولیت‌ها ابدی نیست.

امام‌جمعه شهرستان دماوند افزود: یکی از موضوعات مهم این است که مسئولان باید سهم این شهرستان را از استان تهران مطالبه کنند، اگر برخی از شهرستان‌ها پیشرفت خوبی دارند به دلیل پیگیری مطالبات توسط مسئولان است.

فتاح دماوندی با اشاره به‌ضرورت حضور مسئولان در بین مردم و نماز جمعه بیان کرد: برخی مسئولان در نشست‌های فرهنگی و اجتماعی شرکت نمی‌کنند و ما چندین شورای مهم مانند فرهنگ عمومی شهرستان، ستاد زکات، شورای امربه‌معروف و نهی از منکر و غیره داریم.

وی ادامه داد: با توجه به قرارگیری در آستانه تابستان و تعطیلات، ادارات مرتبط به‌ویژه نیروی انتظامی باید نسبت به ارزش‌های اسلامی در شهرستان دماوند عنایت ویژه‌ای داشته باشند تا با منکرات و ضد ارزش‌ها مبارزه شود و اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

امام‌جمعه شهرستان دماوند با اشاره به برخی مشکلات مسکن مهر گفت: همه ادارات باید در این خصوص توجه داشته باشند، بسیاری از مشکلات به دلیل ضعف مدیریت در کشور است و ربطی به بیگانگان ندارد که همه باید در این خصوص اهتمام داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا