فرماندار شهرستان دماوند:

عدم توجه مدیران شهری و نبود برنامه‌ریزی در شوراها از جمله معضلات است/ همراهی مردم شهرستان دماوند در روزهای کرونایی نشان از فرهنگ اعتقادی آنهاست

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه عدم توجه مدیران شهری و نبود برنامه‌ریزی در شوراها از جمله معضلات است، گفت: همراهی مردم شهرستان دماوند در روزهای کرونایی نشان از فرهنگ اعتقادی آنهاست.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی حیدری در نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: موضوعات فرهنگی، پایه و اساس حرکت‌های دولتی و خصوصی است.

وی افزود: برگزاری این نشست‌ها می‌تواند راهگشا باشد، اما باید در مسیر عملیاتی شدن موضوعات حرکت کنیم و این امر صرفا به طرح مشکلات و نگرانی‌ها محدود نباشد.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: حوزه فرهنگی صرفا مربوط به دولت و حاکمیت نیست، بلکه فرهنگ ریشه در تاریخ و تمدن مردم دارد؛ فرهنگ مذهبی و اعتقادی ما کامل است و در هر حوزه‌ای می‌تواند راه نجاتی برای مشکلات باشد.

حیدری تصریح کرد: در روزهای مواجهه با کرونا، حضور مردم شهرستان دماوند در کنار مدیران در رفع مشکلات اقتصادی قشر ضعیف‌تر و همراهی در خصوص کمبودهای حوزه بهداشتی، نشات گرفته از فرهنگ اعتقادی است.

وی گفت: در حوزه فرهنگ و ارشاد، هنرمندان خوبی در شهرستان دماوند وجود دارند، اما متاسفانه به عنوان الگوی مناسب برای اقشار مختلف جامعه، حرکتی در راستای مبارزه با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های فرهنگی و هنری و تولید محتوا انجام نشد.

فرماندار شهرستان دماوند عنوان کرد: عدم توجه مدیران شهری و نبود برنامه‌ریزی در شوراهای شهری و همچنین عدم توجه به موضوعات فرهنگی از جمله معضلات است و برنامه‌ریزی منسجم در شوراهای شهری و نظارت بر انجام آن بسیار موثر خواهد بود.

حیدری ادامه داد: ما نیازمند مانع‌زدایی برخی تفکرات هستیم؛ امیدواریم در سال جدید، با حضور مدیران شهرستانی و افراد متخصص در حوزه‌های فرهنگی، شاهد اتفاقات خوب در شهرستان دماوند باشیم.

انتها پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا