بخشدار رودهن:

عدم اصلاح نقشه هندسی مناسب، موجب تخلفات و تصرفات اراضی ملی در بخش رودهن شده است

بخشدار رودهن گفت: متاسفانه عدم اصلاح نقشه هندسی مناسب در سطح بخش رودهن، موجب تخلفات و تصرفات اراضی ملی در سطح منطقه شده و این موضوع باید در اولویت دستگاه ها و نهادهای مربوطه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حمیدرضاذوالفقاری در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در خصوص تصرفات اراضی ملی گفت: ادارات جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، مسکن و شهرسازی و شهرداریها باید هر چه سریعتر نسبت به انجام اصلاح نقشه هندسی در سطح بخش رودهن اقدم کنند.

وی افزود: برای تعیین و تکلیف اراضی ملی و دولتی باید اقدامات پیشگیرانه صورت پذیرد و اجازه ندهیم که این تخلفات در سطح منطقه بیشتر از این شود.

ذوالفقاری با بیان اینکه ایجاد گشت های مشترک توسط ادارات مربوطه به جهت جلوگیری از تصرفات غیر قانونی راهکارمناسبی است اظهار داشت: کنترل و گشت های مشترک در ایام خاص بویژه تعطیلات باید دو چندان شود.

بخشدار رودهن تصریح کرد: رودهن از دیر باز مورد هجوم افراد سود جو و متخلف بوده و هست و طی سالهای گذشته نیز علاوه بر تذکرات و اخطارها، آزاد سازی های نیز در این زمینه صورت گرفته است.

ذوالفقاری در پایان گفت: خوشبختانه تعامل و همکاری خوبی مابین دستگاه های مربوطه، ادارات خدمات رسان و همچین دستگاه قضا در سطح بخش رودهن و جود دارد و قطعا با متخلفین و متصرفین اراضی ملی برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا