عاطفه احمدی نماینده اسکی آلپاین ایران از شهرستان دماوند در المپیک زمستانی  2022 پکن شد

عاطفه احمدی نماینده اسکی آلپاین ایران از شهرستان دماوند در المپیک زمستانی  2022 پکن شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، عاطفه احمدی ملی پوش اسکی آلپاین موفق شد به عنوان نماینده اسکی بانوان ایران در رشته آلپاین، مسافر المپیک زمستانی شود.

پس از پایان رقابت‌های انتخابی المپیک زمستانی در رشته مارپیچ کوچک عاطفه احمدی بانوی شایسته ملی پوش کشورمان با دارا بودن بهترین پوئن فیز(امتیاز جهانی) موفق شد به عنوان نماینده اسکی آلپاین بانوان در المپیک زمستانی انتخاب شود.

این برای نخستین بار است که عاطفه احمدی حضور در المپیک زمستانی را تجربه می کند.

اسکی آلپاین بانوان ایران در المپیک زمستانی در بخش مارپیچ کوچک حضور خواهد داشت.

گفتنی است تکلیف نماینده مرد آلپاین ایران پس از آخرین هفته انتخابی مشخص خواهد شد.

*المپیک رویای هر ورزشکار است/ تمام تلاشم را می‌کنم نماینده شایسته‌ای برای اسکی ایران در المپیک باشم

عاطفه احمدی دختر جوان و خوش آتیه اسکی ایران که موفق شد به عنوان نماینده اسکی آلپاین بانوان در لیست کاروان اعزامی به این بازی‌ها قرار بگیرد، گفت: خدا را شکر توانستم ورودی المپیک را کسب کنم و به المپیک ۲۰۲۲ پکن چین اعزام شوم. من سه دوره در رقابتهای جهانی شرکت کردم و سه دوره در مسابقات قهرمانی آسیا و چند رقابت بین المللی دیگر حضور داشتم و مقام های بین المللی مختلفی را بدست آوردم.

وی افزود: احساس میکنم رقابت‌های المپیک به جهانی خیلی نزدیک است اما به هرحال المپیک بزرگترین رویداد هر ورزش و بزرگترین رویای هر ورزشکاری است؛ امیدوارم همان قدر که به لطف خداوند با اقتدار در لیگ ایران اسکی کردم در المپیک هم همانطور خوب اسکی کنم و رتبه چشمگیری را برای ایران کسب کنم و نماینده شایسته ای برای اسکی کشورم باشم.‏

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا