مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران:

طی ۴ ماه آینده پست 63 به 20 شهرک صنعتی شماره ۲ دماوند احداث می‌شود/ با رفع مشکل تامین برق شهرک صنعتی شماره ۲ دماوند حداقل ۷۰۰۰ اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران با بیان اینکه طی ۴ ماه آینده پست 63 به 20 شهرک صنعتی شماره ۲ دماوند احداث می‌شود، گفت: با رفع مشکل تامین برق شهرک صنعتی شماره ۲ دماوند حداقل ۷۰۰۰ اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، صابر پرنیان در نشست بررسی مشکلات صنعتگران شهرک صنعتی آیینه‌ورزان و ناحیه صنعتی شماره ۲ دماوند اظهار داشت: این شهرک از وضعیت خوب و فعالی برخوردار است اما مشکلاتی در خصوص تامین آب و برق داشت که تصمیمات لازم با پیگیری نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس در این رابطه اتخاذ شد.

وی افزود: طبق قول آقای کردی مدیرعامل برق منطقه‌ای طی ۴ ماه آینده پست 63 به 20 این شهرک احداث خواهد شد، تا پایان سال نیز آب شهرک را 10 لیتر بر ثانیه اضافه خواهیم کرد تا مشکلی از حیث تامین آب نباشد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران‌ ادامه داد: در حوزه قراردادهای راکد نیز افرادی که زمین خام دارند و انگیزه‌ای برای احداث ندارند قطعا به موقع فسخ می‌شود اما افرادی که طرحشان فعال است اما  به علت کرونا و نوسانات قیمت مصالح نتوانستند طرح را به موقع به اتمام برسانند کمک خواهیم کرد.

پرنیان تصریح کرد: امید است هر هفته و هر ماه چند واحد را در این شهرک افتتاح کنیم، واحدهای بسیار خوبی در حال ساخت و ساز و آماده افتتاح هستند، با رفع مشکل برق این شهرک امیدواریم در آینده ای نزدیک با بهره برداری تمام طرح‌ها برای حداقل 7000 نفر اشتغال پایدار داشته باشیم.

*در حال حاضر 170 طرح صنعتی در شهرک صنعتی شماره ۲ دماوند اجرا می‌شود/ فسخ قرادادهای واگذاری زمین به افراد منفعت طلب در شهرک صنعتی شماره ۲ دماوند

وی عنوان کرد: در حال حاضر 170 طرح صنعتی در این مکان اجرا می‌شود که همه آنها فعالند و فقط چند مورد زمین خام فسخ شده که به دادگاه ارسال شده‌اند.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران‌ بیان کرد: به هر کسی که انگیزه برای اتمام طرح داشته باشند کمک می‌کنیم اما افرادی که به دنبال منفعت خود هستند جزو خطوط قرمز ما است و به اجازه نمی‌دهیم.

پرنیان گفت: این شهرک‌ طی دو سال اخیر در زیرساخت‌ها پیشرفت قابل توجهی داشته است این شهرک بیابان بوده اما امروز سوله‌های تولیدی برپا می‌شوند.

وی تصریح کرد: با همت تولید کنندگان امید است طی دو سال آینده این شهرک به مرکز اشتغال و تولید ثروت و به مرکز افتخار و عزت برای منطقه واستان تبدیل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا