همزمان با سالروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از پنج طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی در دماوند/ افتتاح سوله ورزشی ۹ دی روستای جابان

فرمانده سپاه شهرستان دماوند با اشاره به بهره‌برداری از پنج طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی در دماوند با حضور سردار حزنی، گفت: سوله ورزشی ۹ دی جابان قابل بهره‌برداری مراسمات و مناسبت‌های مختلف است.

سرهنگ روح‌الله عرب در حاشیه افتتاح ۵ طرح عمرانی و محرومیت زدایی در شهرستان دماوند همزمان با سالروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سردار حزنی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح خانه عالم و پایگاه بسیج روستای گرمابسرد، افتتاح سوله ورزشی ۹ دی روستای جابان، افتتاح پایگاه بسیج شهدای روستای سرخده و افتتاح فاز دوم مسجد امام رضا(ع) روستای جابان که در حقیقت حسینیه روستا است، بودیم.

وی افزود: امیدواریم با مجموعه این اقدامات توانسته باشیم گامی در راستای ادای دین به مردم فهیم و شهیدپرور شهرستان دماوند ایفا کرده باشیم.

فرمانده سپاه دماوند خاطرنشان کرد: سوله 9 دی روستای جابان، نخستین سوله‌ای است که در این ابعاد در شهرستان دماوند افتتاح شده است که برای استفاده در مراسم‌ها و مناسبت‌های مختلف از قبیل همایش‌ها، مسابقات ورزشی و جشن‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

عرب با تشکر از تمامی دستگاه‌هایی که در ساخت این مجموعه به سپاه کمک کردند، تصریح کرد: از اداره ورزش و جوانان، اداره گاز، اداره برق، دهیاری و شورای روستای جابان نیز تشکر ویژه داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا