با استفاده از ظرفیت کانون بسیج مهندسین صورت می‌گیرد؛

اجرای طرح جهاد روشنایی در دماوند برای کمک به معیشت ۱۰۰ خانواده‌ بی‌بضاعت

طرح جهاد روشنایی در شهرستان دماوند برای کمک به معیشت ۱۰۰ خانواده‌ بی‌بضاعت با استفاده از ظرفیت کانون بسیج مهندسین اجرایی‌ می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، رئیس بسیج مهندسین صنعت سپاه سیدالشهدا استان تهران در نشستی با اعضای کانون بسیج مهندسین شهرستان دماوند دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست نسبت به حمایت از صنعتگران به عنوان موضوع اصلی در راستای تشکیل کارگروه‌های مربوطه توسط بسیج مهندسین صنعت تاکید شد.

همچنین اعضای کانون بسیج مهندسین در شهرک‌های صنعتی مشکلات تولیدکنندگان ریز و درشت را شناسایی و نسبت به حل آنها اقدام نمایند که علاوه‌بر این نیروهای گروه‌های جهادی برای شهرک‌های صنعتی بگارگیری شود.

در زمینه طرح جهاد روشنایی ۱۰۰ سهمیه به کانون مهندسین شهرستان دماوند داده شده که باید خانواده‌های محروم از طریق نهادهای حمایتی شناسایی شوند.

طرح جهاد روشنایی با استفاده از ظرفیت تمامی اقشار بسیج به منظور نصب پنل خورشیدی خانگی در نقاط محروم اجرا می‌شود.

برای اجرای این طرح کلیه خانه‌ها باید از لحاظ متراژ سقف و شرایط سازه‌ای مناسب برقراری یک نیروگاه روی خط ۵ کیلوواتی را دارا باشد.

همچنین در این نشست در زمینه ساخت و ساز شهرستان سیل‌زده پل دختر که مدیریت احداث ۷۵۰ باب خانه به بسیج مهندسین واگذار شده است، موضوعاتی از سوی رئیس بسیج مهندسین صنعت سپاه سیدالشهدا استان تهران مطرح شد.

کلیه کانون‌ها بسیج مهندسین صنعت موظف شدند در زمینه شناسایی معرفی و اعزام نیروهای جهادی فعالیت‌های خود را آغاز نمایند و حد المقدور در زمینه برگزاری مراسم گلریزان برای جمع‌آوری کمک‌های مادی و معنوی اقدام نمایند.

در پایان این نشست هم بنابر پیشنهاد امير حمزه بوربوري، رئیس کانون مهندسین عمران و صنعت شهرستان دماوند مقرر شد شرایط یک دوره آموزشی فشرده توسط اندیشه‌ورزان کانون ناحیه مقاومت بسیج دماوند در یکی از سایت‌های آموزشی برای داوطلبان کلیه شهرستان‌های استان تهران فراهم گردد.

اجرای طرح جهاد روشنایی در دماوند برای کمک به معیشت ۱۰۰ خانواده‌ بی‌بضاعت (2) اجرای طرح جهاد روشنایی در دماوند برای کمک به معیشت ۱۰۰ خانواده‌ بی‌بضاعت (2)

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا