برگزاری نشست بررسی اختصاص زمین جهت طرح توسعه بیمارستان سوم شعبان دماوند

نشست بررسی اختصاص زمین جهت طرح توسعه بیمارستان سوم شعبان دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری، فرماندار شهرستان دماوند در نشست اختصاص زمین به جهت طرح توسعه بیمارستان سوم شعبان اظهار کرد: در سال‌های گذشته ارگان‌هایی اقدام به اخذ زمین کرده و پس از مدتی آن را بدون استفاده رها کردند، ما به دنبال بازگرداندن این اراضی هستیم و مراحل پایانی آن را طی می‌کنیم.

وی افزود: در راستای توسعه بیمارستان سوم شعبان، شبکه بهداشت و درمان و یا بیمارستان باید طرح مطالعه‌شده‌ای در این خصوص ارائه دهند که منابع آن دیده شده و جنبه عملیاتی داشته باشد.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: ما در شهرستان دماوند تقریبا قوی‌ترین تیم متشکل از خیرین را داریم، اما تنها شرط تحقق این طرح، تصویب در کارگروه و ابلاغ است.

صفری گفت: در این راستا باید مکاتبه‌ای در خصوص طرح توسعه بیمارستان با فرمانداری دماوند صورت گیرد و در گام بعدی پیگیری واگذاری قطعه زمین از راه و شهرسازی انجام شود.

وی افزود: بهتر است که طرح توسعه بیمارستان به صورت توسعه شبکه بهداشت و درمان در جهت ارائه خدمات مطلوب به شرق استان تهران ارائه شود؛ همچنین تعریف طرح مذکور به صورت چندجانبه و تبیین اهمیت موضوع در استان تهران نیز از موارد حایز اهمیت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا