شهردار رودهن:

آماده‌سازی کمربندی از ضلع شرقی مسکن مهر رودهن برای کاهش حجم تردد در ورودی مهرآباد/ دستور کار بودن ساخت آتش‌نشانی و کلانتری در مسکن مهر مهرآباد رودهن/ ساخت یک سوله ورزشی در مسکن مهر رودهن با تامین اعتبار در سال 98

شهردار رودهن از آماده‌سازی کمربندی از ضلع شرقی مسکن مهر رودهن برای کاهش حجم تردد در ورودی مهرآباد خبر داد و گفت: ساخت آتش‌نشانی و کلانتری در مسکن مهر رودهن دستور کار است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی کچویی در نشست بررسی مشکلات مسکن مهر با حضور جمعی از مسئولان در فرمانداری شهرستان دماوند اظهار کرد: حدود دو سال گذشته که اقدامات زیرساختی را در مسکن مهر شروع کردیم که علاوه بر این هفته‌ای نبود که در بنیاد مسکن و شهرداری در خصوص مسکن مهر تجمع مردمی را شاهد نباشیم، مردم اعتراضات شدیدی نسبت به نحوه اجرای مسکن مهر داشتند.

وی افزود: مردم واقعاً مشکل داشتند و این مشکلات یکی از بحران‌های اجتماعی  محسوب می‌شد، اما امروز با اقدامات و همکاری‌هایی که انجام شد به نظرمی‌رسد 70 درصد در اجرای کار پیشرفت داشته‌ایم.

شهردار رودهن گفت: خوشبختانه بسیاری از مشکلات کمتر شده است و در یکسال اخیر 7 میلیارد و 800 میلیون تومان در مسکن مهر هزینه کرده‌ایم که سه و نیم میلیارد تومان دیگر در دست اجراست.

کچویی گفت: طبق برآوردها حدود 7 یا میلیارد تومان دیگر باید هزینه کنیم، نباید یکدیگر را متهم کنیم همه باید این موضوع را جمع کنیم.

وی بیان کرد: برای سال 98 نیز حدود 9 میلیارد تومان جذب اعتبار خواهیم داشت و آن منطقه رها نخواهد شد که در همین رابطه آتش‌نشانی و کلانتری را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و برنامه این است که برای هفته دولت دو فاز کلانتری و آتش‌نشانی و یک پارک سه هزار متری را افتتاح کنیم.

*عدم تحویل زمین‌های مختص فضای سبز در مسکن مهر رودهن/ در حال حاضر  هیچگونه سرانه ورزشی در مسکن مهر رودهن  نشده است

شهردار رودهن در ادامه عنوان کرد: فضای سبز در مسکن مهر هنوز مشکل دارد و باید زمین‌های مختص فضای سبز به ما تحویل داده شود، هیچگونه سرانه ورزشی در آن منطقه نداریم اما زمین ورزشی وجود دارد و اگر به ما تحویل داده شود در حوزه ورزش به کار گرفته خواهد شد.

کچویی تصریح کرد: در بودجه سال 98 برنامه‌ریزی کرده‌ایم که یک سوله ورزشی به مردم در مسکن مهر رودهن تحویل دهیم، بابت اتمام پروژه‌ها نیاز به منابع مالی حدود هشت میلیارد تومان داریم.

وی با بیان اینکه برخی از تعاونی‌ها به وظیفه خود به طور کامل عمل نکرده‌اند و باید به طور جدی‌تری نسبت به این موضوع اقدام شود، گفت: در ورودی‌های مسکن مهر بسیار مشکل داریم و رفت و آمدها از داخل مهرآباد است و اگر ترددها زیاد شود دچار دردسر خواهیم شد.

شهردار رودهن خاطرشان کرد: در این راستا یک کمربندی از ضلع شرقی مسکن مهر به جاده در دست آماده‌سازی است و نیز یک پل در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا