فرماندار شهرستان دماوند در دیدار با منتخبین ششمین دوره شوراهای شهر دماوند:

ضرورت پرداختن به پروژه‌های کم‌هزینه و پرمنفعت برای مردم شهر دماوند/ تخصص و شایسته‌سالاری انتخاب شهردار دماوند باید جایگزین خویشاوندسالاری شود

فرماندار شهرستان دماوند با تاکید بر ضرورت پرداختن به پروژه‌های کم‌هزینه و پرمنفعت برای مردم شهر دماوند، گفت: تخصص و شایسته‌سالاری انتخاب شهردار دماوند باید جایگزین خویشاوندسالاری شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، منتخبین ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر دماوند روز سه‌شنبه با حضور در فرمانداری شهرستان دماوند با مهدی حیدری، فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست موضوعاتی از قبیل تأکید بر توسعه زیرساخت‌ها، اصلاح و بازنگری طرح تفصیلی، ضرورت تعامل شورا و فرمانداری، ساماندهی نیروهای شهرداری، ایجاد درآمد پایدار، تقویت ایستگاه آتش‌نشانی، تجهیز سوله‌های مدیریت بحران، بسترسازی در جهت توسعه گردشگری، توجه به مشکلات آب و فاضلاب، ساماندهی ارائه خدمات شهری در مسکن مهر و بحث آرامستان توسط اعضای جدید شورای اسلامی شهر دماوند مطرح شد.

مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند در این دیدار اظهار داشت: حضور بانوان به عنوان اعضای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی در دماوند و تصمیم‌گیری بانوان در مدیریت شهری بسیار خوشحال کننده است.

وی افزود: یکی از نکات حایز اهمیت، تخصیص بودجه به پروژه‌هایی است که با هزینه کمتر، منفعت بیشتری برای مردم داشته باشد.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: تعامل بین اعضای شورای شهر از موضوعات بسیار مهم است و قربانی عدم تعامل بین اعضا، مردم خواهند بود؛ از این رو باید با همدلی، اعتمادسازی در میان مردم صورت گیرد.

حیدری عنوان کرد: در خصوص انتخاب شهردار، قطعا تخصص و شایسته‌سالاری باید جایگزین خویشاوندسالاری شود.

وی تصريح کرد: حفظ استقلال شورای شهر، استفاده از تجربه، تخصص و علم، استفاده از کمیته‌های تخصصی و توجه به مبلمان شهری از جمله موضوعات بسیار حایز اهمیت است.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: در خصوص بحث ساماندهی آرامستان، باید با نگاه تخصصی به این حوزه پرداخته شود و با متولی‌ شدن شهرداری، خدمات مطلوبی در آرامستان ها ارائه شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا