ضرورت مناسب‌سازی معابر برای جانبازان و معلولان در دماوند/ اختصاص یک دستگاه خودرو ون مناسب‌سازی شده جهت جابه‌جایی معلولان و جانبازان به اداره بهزیستی دماوند

جلسه کمیته مناسب سازی اماکن و معابر شهری و روستایی شهرستان دماوند به ریاست طاهرخانی فرماندار دماوند با حضور معاون عمرانی فرماندار ،بخشدار رودهن، شهرداران و اعضای کمیته برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، طاهرخانی فرماندار دماوند اظهار کرد: باید همت کنیم که مناسب سازی به نحو احسن انجام گردد تا زمینه را برای حضور افراد دارای معلولیت، سالمندان وجانبازان در جامعه فراهم نماییم تا این عزیزان بتوانند از حقوق برابری با دیگر شهروندان برخوردار باشند.

در ادامه فرماندار دماوند گفت: مناسب سازی اماکن را نه تنها برای معلولان و جانبازان، بلکه برای افراد سالخورده و تمامی اقشار جامعه انجام می دهیم.

طاهرخانی گفت: بهسازی معابر، ورودی های مراکز خدماتی، حذف موانع موجود در معابر، بررسی مشکلات حضور معلولین و سالمندان در اماکن عمومی، تاکید برلزوم رسیدگی بیشتر برای آسان سازی و بهسازی رفت و آمد معلولین در سطح معابر شهر از جمله مسائلی بود که در این جلسه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در این جلسه مقرر گردید شهرداری‌های دماوند و رودهن برای ارائه خدمات حمل ونقل ویژه معلولان و جانبازان ،خودرو ون مناسب سازی شده در نظر بگیرند تا شاید بخشی از مشکلات عبور و مرور افراد دارای معلولیت کاسته شده و متعاقب آن شرایط حضور این افراد در سطح شهر فراهم شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا