بازدید زنان روستایی استان البرز از صندوق اعتبارات خرد زنان روستايی و عشایری دماوند

کارشناسان و زنان روستایی استان البرز از فعالیت‌های صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری شهرستان دماوند بازدید کردند.

رازقه غلامرضایی، رئیس اداره ترویج و هماهنگی جهاد کشاورزی شهرستان دماوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از سال ۸۶ اقدام به راه‌اندازی صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری نموده است که همواره به عنوان صندوق‌های موفق کشور مورد بازدید کارشناسان استان تهران نیز بوده است.

وی افزود: هدف از بازدید صندوق را تبادل اطلاعات و تجربیات بین زنان روستای و عشایری، تشویق سایر زنان به تشکیل صندوق اعتبارات به عنوان یک پایگاه آموزشی ترویجی و اشتغال‌زایی، انجام کار گروهی و مشارکتی، آموزش پس‌انداز و انجام کار و فعالت هر چند کوچک عنوان کرد.

به گفته رئیس اداره ترویج و هماهنگی جهاد کشاورزی شهرستان دماوند در این بازدید یک روزه در رابطه در چگونگی راه‌اندازی صندوق اعتبار توضیح داده شد و 60 نفر از بازدید کنندگان در یک نشست دوستانه با پرسش و پاسخ از کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی و زنان صندوق اعتبارات خرد زنان با نحوه راه‌اندازی صندوق و ارائه تجربیات پرداختند.

بازدید از نمایشگاه زنان آفتاب صندوق اعتبارات خرد زنان بخش دیگری از برنامه‌های این بازدید یک روزه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا