صعود تیم شهرداری آبسرد به مرحله نیمه نهایی فوتبال توابع استان تهران

تیم شهرداری آبسرد به مرحله نیمه نهایی فوتبال توابع استان تهران صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در هفته پنجم و آخر مرحله گروهی گروه یک لیگ برتر توابع دو تیم شهرداری آبسرد و شهرداری پیشوا در استادیوم شهرداری پیشوا به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که از ابتدا با بازی هجومی شهرداری آبسرد همراه بود در دقیقه ۲۰ محمدمهدی مطیع توانست دروازه حریف را باز کند حملات آبسرد ادامه دار بود تا در دقیقه ۳۰ میثاق آجیلی توانست گل دوم تیم شهرداری آبسرد را به ثمر برساند.

نیمه اول با حساب دوبرصفر به نفع آبسرد به پایان رسید و در نیمه دوم تیم آبسرد بازی را همانند نیمه اول هجومی آغاز کرد.

تیم شهرداری آبسرد که به دنبال گل‌های بیشتری بود در دقیقه ۶۰ ابوذر سیاوشی را جایگزین میثاق آجیلی کرد و وی توانست تنها ۵ دقیقه پس از ورود خود به زمین روی فرار و پاس زیبای کیوان هاشمی گل سوم را به ثمر برساند.

سرمربی تیم آبسرد در دقایق ۷۰ و ۷۵ دست به تغییر زد و به ترتیب سید محمد میرهادی و کیوان هاشمی را از بازی خارج و به جای آنها ابوالفضل مرزبان و امید پرورش را وارد بازی کرد در نهایت این بازی با حساب ۳ بر صفر به نفع شهرداری آبسرد به پایان رسید و انصراف تیم شهرداری پردیس در آخرین بازی گروهی خود هم نتوانست مانع از صعود شهرداری آبسرد به نیمه نهایی شود.

سرانجام با پایان مرحله گروهی تیم شهرداری آبسرد توانست با ۱۰ امتیاز به مرحله نیمه نهایی صعود کرده و حریف تیم امید حسن آباد در این مرحله شود.

لازم به ذکر است دوتیم فینالیست این رقابت ها به لیگ دسته ۳ کشور صعود خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا