معاون برنامه ریزی و اداری و مالی فرماندار شهرستان دماوند:

توزیع ۱۳۰ تن شکر و برنج به قیمت دولتی در دماوند/ ۸ فروشگاه دماوند به قیمت دولتی شکر و برنج توزیع می‌کنند

معاون برنامه ریزی و اداری و مالی فرماندار شهرستان دماوند از توزیع ۱۳۰ تن شکر و برنج به قیمت دولتی توسط ۸ فروشگاه به ‌صورت همزمان در سراسر شهرستان از امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، فاطمه فرزام با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس مصوبات کمیته تنظیم بازار شهرستان توزیع برخی اقلام اساسی به منظور تنظیم بازار برنج و شکر و توزیع مناسب و بهینه در سطح شهرستان و جلوگیری از کمبود این اقلام، در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: شیوه توزیع بر اساس دستورالعمل‌های ستاد تنظیم بازار استان انجام خواهد شد و با پیگیری‌های صورت گرفته طی روزهای اخیر ۵۵ تن شکر و ۷۵ تن برنج وارد شهرستان شد که همشهریان می‌توانند از فروشگاه‌های مشخص شده تحت عنوان مباشر، این اقلام را تهیه کنند.

فرزام با بیان اینکه ۸ مباشر و فروشگاه به منظور توزیع شکر و برنج تعیین شده تصریح کرد: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده در خصوص تأمین کالاهای اساسی در این ایام هیچ گونه کمبود اقلامی در سطح شهرستان وجود ندارد و مردم می‌توانند مایحتاج خود را تهیه کنند.

لازم به ذکر است فروشگاه‌های غفاری در شهرک توحید، قاهری و غلامرضایی در شهر آبسرد، یدره‌ای در بلوار بعثت، بابایی در بلوار شاهد، فرهنگیان در میدان گل‌ها و امامی در منطقه گیلاوند، ۸ فروشگاه و مباشر تعیین شده به منظور توزیع شکر و برنج در بین مردم هستند، همچنین این اقلام در شهر رودهن در نمایشگاه بهاره، توزیع خواهد شد.

بنابراین گزارش؛ هر کیلوگرم شکر به قیمت ۳۵۰۰۰ ریال و هر کیلوگرم برنج تایلندی به قیمت ۵۸۰۰۰ ریال به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا