فرماندار شهرستان دماوند:

شهرداری مقدمات قانونی احداث میدان در ورودی شهر دماوند و زیرگذر شلمبه را سریع تر فراهم کند/ توقف روند پروژه زیرگذر شلمبه به اختلافات نظر جایز نیست

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه شهرداری مقدمات قانونی احداث میدان در ورودی شهر دماوند و زیرگذر شلمبه را سریع تر فراهم کند، گفت: توقف روند پروژه زیرگذر شلمبه به اختلافات نظر شهرداری و امور منابع آب دماوند جایز نیست.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی حیدری در نخستین نشست شورای هماهنگی ترافیک شهرستان دماوند در سال 1400 اظهار داشت: احداث میدان در ورودی شهر دماوند و زیرگذر شلمبه، از جمله طرح‌های شهرداری دماوند بود که مطرح و مصوب شد، لذا شهرداری باید برای اجرای این پروژه ها مقدمات قانونی را سریع تر فراهم کند.

وی افزود: در خصوص اجرای پروژه زیرگذر شلمبه چندین نشست برگزار شد و اختلاف نظر شهرداری با امور آب شهرستان حل شده است؛ توقف روند انجام چنین پروژه‌ای جایز نیست و باید سریعا در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: گره های ترافیکی شهرستان باید در قالب پروژه های کوتاه مدت باز شود، چرا که پروژه‌های بلند مدت مشکلاتی برای مردم ایجاد می کند و وجود گره های ترافیکی، با نارضایتی مردم از مجموعه مدیریت شهری مواجه خواهد بود.

*تعیین تکلیف وضعیت رسیدگی به تصادفات مکرر زیرگذر مشا/ نصب علائم راهنمایی و رانندگی در منطقه گیلاوند تا یک ماه آینده توسط شهرداری دماوند عملیاتی شود

حیدری عنوان کرد: با توجه به تصادفات مکرر در محدوده زیرگذر مشا، برگزاری نشست هماهنگی بین شرکت مشاور زیرساخت راه و شهرسازی و شهرداری دماوند با محوریت معاونت عمرانی فرمانداری در خصوص تعیین تکلیف موضوع، در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: یکی از دلایل بروز تصادفات در منطقه گیلاوند، از بین رفتن و نامشخص بودن علائم ترافیکی راهنمایی و رانندگی است، در این خصوص رنگ آمیزی سرعت‌کاه‌ها و نصب علائم راهنمایی و رانندگی از جمله موضوعاتی است که باید تا یک ماه آینده توسط شهرداری دماوند عملیاتی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا