شهرداری دماوند آماده فصل سرما می‌شود/ شیفت‌بندی ستاد برف‌روبی برای ۶۶ نقطه در سه منطقه حوزه شهر دماوند

شهردار دماوند از شیفت‌بندی ستاد برف‌روبی برای ۶۶ نقطه در سه منطقه حوزه شهری خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، محمدهادی کرمانی، مدیراداره خدمات شهری و فضای سبز شهرداری دماوند در جلسه ای با حضور اعضای ستاد با هدف آمادگی کامل حوزه خدمات شهری همزمان با فرا رسیدن فصل سرما برگزار شد، اظهار داشت: داشتن یک مدیریت واحد و هدفمند، یکی از موضوعات مهم و ضروری در حوزه خدمات شهری شهرداری دماوند طی سالهای گذشته بوده است.

وی ادامه داد: دراین راستا جهت ارائه خدمات بهتر و نظارت بیشتر در حوزه خدمات شهری چه رفت و روب و چه ستاد برف روبی، شیت بندی سه منطقه شهر دماوند در دستور کار قرار گرفت که هم اکنون 18 نقطه در دماوند، 28 نقطه در مشاء و 20 نقطه در گیلاوند پیش بینی شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این جلسه که نخستین جلسه هماهنگی ستاد برف روبی شهرداری دماوند می باشد، موضوعاتی همچون شناسایی استقرار موقت ایستگاه های دپوی نمک، پیش بینی تهیه باکس های نمک، خرید و دپوی نمک و ماسه، ساماندهی نیروها و … مورد بررسی قرار گرفت.

کرمانی با اشاره به اینکه لازم است شهروندان نیز همکاری لازم را در حفظ بیت المال داشته باشند، تصریح کرد: امسال سعی داریم کمتر از نمک برای پاکسازی و برف روبی در سطح معابر استفاده کنیم چراکه تجربه سالهای گذشته نشان دهنده تخریب آسفالت و مصالح بوده است.

وی همچنین به هماهنگ سازمان حمل و نقل شهرداری با پلیس راهور شهرستان اشاره کرد و گفت: درنظرداریم جهت کاهش تصادفات و خطرات احتمالی، مناطق آسیب پذیر و خطرساز در زمان بارندگی و سرما را شناسایی و با نصب بنر، به شهروندان و مسافران اطلاع رسانی کنیم.

مدیر اداره خدمات شهری و فضای سبز شهرداری دماوند از شهروندان خواست همزمان با بارش برف، از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند و یا خودروهای شخصی خود را با امکانات لازم همچون زنجیر چرخ تجهیز نمایند تا امسال در کنار خدمات رسانی به شهروندان از این نعمت خدادادی به خوبی بهره مند شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا