دادستان شهرستان دماوند:

شناسایی ۲ مرکز تهیه و توزیع مواد روان‌گردان و مخدر در دماوند/کشف ۲۷ کیلوگرم مواد مرفین و روان‌گردان شیشه با تلاش ماموران اطلاعات و امنیت

دادستان شهرستان دماوند از شناسایی دو مرکز تهیه و توزیع مواد روان‌گردان و مخدر و کشف ۲۷ کیلوگرم مواد مرفین و روان‌گردان شیشه با تلاش ماموران اطلاعات و امنیت در این شهرستان خبر داد.

حسن ابراهیمی بسابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: در سال جدید با تلاش ماموران اطلاعاتی، انتظامی، اقدامات میدانی و تحقیقات گسترده در جهت شناسایی و دستگیری متهمان و تولید و توزیع‌کنندگان مواد روان‌گردان و مخدر، اطلاع یافتیم که دو مرکز در حوزه قضایی دماوند در حال فعالیت گسترده برای تهیه و توزیع مواد روان گردان مرفین و شیشه هستند.
وی افزود: به این جهت دستورات قضایی لازم را دادیم و در جهت شناسایی اقدامات لازم مانند مکان‌یابی صورت گرفت؛ پس از شناسایی اقدام به کشف میزان قابل توجهی مواد مرفین و روان‌گردان به میزان آن گسترده کردیم که این میزان به تنهایی می‌تواند یک شهر را آلوده به روان گردان کند.
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دماوند ادامه داد: این دو باند مذکور به تازگی وارد حوزه قضایی دماوند شده بودند و محل توزیع آنها می‌تواند در داخل و یا خارج از حوزه صورت گرفته باشد؛ اما پیش از این که به مقاصد شوم خود برسند اقدام به شناسایی، دستگیری و کشف مواد ساخته شده و پیش‌ساخت کردیم.
ابراهیمی بسابی بیان کرد: مواد کشف شده میزان 19 کیلوگرم مواد مرفین از یک باند و هشت کیلوگرم شیشه از باندی دیگر بود؛ علاوه بر این هر دو باند مواد پیش‌ساخته زیادی تیز به همراه داشتند که در جهت تهیه و توزیع مواد ساخته شده مورد استفاده قرار می‌دادند.
وی تصریح کرد: هم‌اکنون تعدادی از متهمان دستگیر شده و در حال تحقیقات قضایی هستیم؛ تعدادی از مرتبطان و سایر متهمان نیز تحت تعقیب قضایی قرار دارند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا