فرمانده انتظامي شهرستان دماوند:

شناسايي انبار دپوی داروی قاچاق يک شرکت دارويي در شهرستان دماوند/ بیش از 33 تن داروی قاچاق و غیر بهداشتی کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامي شهرستان دماوند از کشف ۳۳ تن و ۱۹۸ کيلوگرم دارو قاچاق و غير بهداشتي در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسين فاضلي در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: در تداوم طرح هاي نظارت بر واحدهاي صنفي و برخورد با مخلان اقتصادي، شناسايي انبار دپوي داروي قاچاق در يک شرکت دارويي به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس اطلاعات و امنيت اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام تحقيقات و بررسي هاي همه جانبه وميداني موفق به شناسايي انبار گرديدند.

فرمانده انتظامي شهرستان دماوند ادامه داد: با هماهنگي قضايي و حضور کارشناسان اداره بهداشت و غذا و دارو نهايتا مقدار 106 قلم مواد اوليه داروهاي تقويتي تاريخ مصرف گذشته کشف و ضبط کردند.

سرهنگ فاضلي در خاتمه با بيان اينکه موفقيت پليس در کشف جرائم نتيجه تعامل با شهروندان است افزود: انبار مذکور پلمب و مالک شرکت به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. سلام تکلیف کارگران شریف این شرکت چی میشه که همه بیکار شدن کارگران چه گناهی کردن که با وضعیف اقتصادی بد و بیکار شدن شان مشکلاتشان چی میشود اکثرا قشر ضعیف جامعه هستن و همه قسط و قرض و هزار بدبختی دیگر دارن لطفا از حق وحقوق کارگران دفاع کنید تا زمانی که شرکت بسته هست لااقل حقوقشان را بدهند لطفا پیگیری کنید و اطلاع رسانی کنید تا به گوش مسولین برسد تا فرجی شود و کارگران بیکار شده که مقصر خود شرکت هست باید پرداخت کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا