بخشدار مرکزی دماوند:

جاری شدن سیلاب روز گذشته در داخل بافت روستای گرمابسرد خسارات جانی و مالی نداشت/ انجام روند پاکسازی راه‌های ارتباطی اصلی و معابر داخل بافت روستای گرمابسرد

بخشدار مرکزی دماوند با بیان اینکه جاری شدن سیلاب روز گذشته در داخل بافت روستای گرمابسرد خسارات جانی نداشت، گفت: انجام روند پاکسازی راه‌های ارتباطی اصلی و معابر داخل بافت روستای گرمابسرد در حال انجام است.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، در پی جاری شدن سیلاب شب گذشته در روستای گرمابسرد، اسماعیل سلیمانی، بخشدار مرکزی دماوند به همراه علی مجاوری، رئیس شورای بخش مرکزی، با حضور در گرمابسرد به بررسی وضعیت این روستا پرداختند.

در این راستا روند پاکسازی راه ارتباطی جاده اصلی و معابر داخل بافت روستا مورد پیگیری قرار گرفت.

اسماعیل سلیمانی، بخشدار مرکزی دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: با توجه به شرایط نامساعد جوی روز گذشته شاهد بارش نزولات آسمانی در سطح شهرستان دماوند بودیم.

وی افزود: عصر روز گذشته راه اصلي و داخل قسمت بافت روستای گرمابسرد به‌علت وقوع سیلاب و ورود گل و لای به معابر موجب انسداد مسیرهای داخل بافت و از خارج از بافت این روستا شده بود‌.

بخشدار مرکزی دماوند گفت: طی هماهنگی‌های انجام شده با کمک عوامل راهداری، مدیریت بحران شهرستان دماوند، شهرداری آبسرد، دهیاری گرمابسرد و نیروهای مردمی مسیرهای اصلی و داخل بافت پاکسازی شده است‌.

سلیمانی عنوان کرد: خوشبختانه در بروز این سیلاب به داخل بافت روستای گرمابسرد خسارات جانی و تخریب منازل مسکونی نداشتیم.

وی تصریح کرد: همچنین در پی وقوع سیلاب در روستای مغانک، ورود گل و لای فقط در مسیل‌های منتهی به بوده است که خوشبختانه در داخل بافت این روستا مشکلی از لحاظ مسیرهای ارتباطی رخ نداده است.

*احتمال وقوع سیلاب در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های روستاهای دماوند/ شهروندان از اتراق در حادشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند

بخشدار مرکزی دماوند افزود: با توجه به بارندگی‌ها اخیر و احتمال تداوم بارش و وقوع سیل در حوزه روستاهای بخش مرکزی دماوند شهروندان از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها پرهیز و خودداری کنند.

سلیمانی گفت: شوراهای اسلامی و دهیاران موظف به اطلاع‌رسانی، بازدید و جلوگیری از استقرار مسافران در حاشیه رودخانه‌ها هستند که نسبت به تخلیه آنها به قید فوریت اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه حوادث مراتب را به مدیریت بحران شهرستان دماوند و بخشداری گزارش نمایند.

.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا