دادستان شهرستان دماوند:

مسئولان با حمایت از سرمایه گذاران، چرخ تولید راکد شده را باید به حرکت درآورند/ با سودجویانی که 15 سال به زمین‌خواری پرداخته‌اند، برخورد قانونی شده است

دادستان شهرستان دماوند با بیان اینکه همه مسئولان با حمایت از سرمایه گذاران، چرخ تولیدی که راکد شده را باید به حرکت درآورند، گفت: با سودجویانی که 15 سال به زمین‌خواری پرداخته‌اند، برخورد قانونی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند،  حسن ابراهیمی بسابی در نشست کارگروه رونق تولید به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات شرکت کشت و صنعت کوهسار دماوند اظهار داشت: تلاش همه مسئولین بر آن است تا چرخ تولیدی که راکد شده را به حرکت درآورده و سرمایه گذاران را در زمینه راه‌اندازی کسب و کارها مورد حمایت قرار دهند.

وی افزود: باید از طریق عمل موانعی که سد راه تولید شده بر طرف گردد، دادستانی نیز به حمایت از این اقدام با دستورات کتبی و به وسیله قانون وارد عمل خواهد شد.

دادستان شهرستان دماوند تاکید کرد: سرمایه‌گذاران و مردم باید از دادستانی، فرمانداری و دیگر مسئولین خواستار رفع مشکلاتشان شده و مسئولین نیز وظیفه دارند پاسخگوی به حق و قانونی آنها باشند و گره‌ای از مشکلاتشان بگشایند.

*بسیاری اراضی ملی شهرستان دماوند جهت جلوگیری ویلاسازی از چنگ زمین خواران درآمده است/ مسئولین باید مشکلات سرمایه‌گذاران و کارآفرینان را در زمینه تولید بر طرف کنند

وی خاطرنشان کرد: تاکنون با زمین خوارانی که 15 سال به زمین‌خواری پرداخته‌اند و راه را برای اهداف دیگری همچون ویلا سازی هموار کرده‌اند برخورد قانونی شده و این زمین‌ها از چنگ زمین خواران درآمده و در اختیار مردم قرار گرفته تا برای امور عام‌المنفعه استفاده شوند.

ابراهیمی گفت: مسئولین وظیفه دارند مشکلات سرمایه‌گذاران و کارآفرینان را در زمینه تولید بر طرف کنند و در صورتی که مسئولی کوتاهی کند به صورت جدی و با دستورات قانونی و قضایی با وی برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: همه مسئولان موظف‌اند موانع تولید و مشکلات مردم را در راستای اهداف نظام و فرمان حکومتی حل کنند.

این مقام مسئول در خاتمه گفت: فرمان مقام معظم رهبری در رابطه با رونق تولید را با کمک یکدیگر اجرا خواهیم کرد تا کشور عزیزمان ایران محکم و استوار بماند و محتاج بیگانگان نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا