فرماندار شهرستان دماوند:

سرمایه‌گذاران در دماوند هرگز به بن‌بست نمی‌خورند/ منابع و اراضی دماوند برای عموم استفاده می‌شود

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه سرمایه‌گذاران در این شهرستان هرگز به بن‌بست نمی‌خورند، گفت: دماوند باید از حالت شهرک‌های خوابگاهی خارج و از منابع آن برای تولید و پیشرفت در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و حفظ منابع طبیعی استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری در سخنرانی پیش از خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند در جمع مردم ولایت‌مدار و انقلابی این شهرستان با اشاره به پروژه‌های بهره‌برداری شده در سال ۱۳۹۸اظهار کرد: طی سال ۱۳۹۸ در سه مرحله، ۲۲۴ پروژه عمرانی در شهرستان دماوند افتتاح یا کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: در شهرستان دماوند، استعدادها و فرصت‌هایی ایجاد کردیم که زمان بهره‌برداری برخی از پروژه‌ها بیش از ۵ ماه طول نکشید؛ بسیاری از پروژه‌هایی که در هفته دولت امسال کلنگ‌زنی شده بودند، در دهه مبارک فجر مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: در حوزه زیرساختی همچون آب، برق و مخابرات اقدامات و پیشرفت‌های خوبی در شهرستان دماوند انجام شده است و ما در حوزه برق در سال جاری، شاهد کمترین خاموشی‌ها بودیم و در زمان بارش نزولات آسمانی، محورها و جاده‌های شهرستان دماوند بسته نشد؛ ما مصمم هستیم که به نحو احسن به مردم خدمات‌رسانی شود.

صفری تصریح کرد: در موضوع تکریم ارباب رجوع در شهرستان دماوند، شکایت از ادارات به صفر رسیده است؛ درصددیم که بحث تکریم ارباب رجوع و خدمات‌رسانی به مردم در سیستم ادارات نهادینه شود؛ با تغییرات صورت گرفته در ادارات، خدمات‌رسانی به مردم سرلوحه کار مدیران شهرستان دماوند قرار دارد.

وی در خصوص حمایت از سرمایه‌گذاران در شهرستان دماوند بیان کرد: زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان دماوند آماده است و مطمئناً کسانی که قصد خدمت و تولید در این شهرستان را دارند، دیگر هرگز به بن‌بست نمی‌خورند.

فرماندار شهرستان دماوند تأکید کرد: دماوند باید از حالت شهرک‌های خوابگاهی خارج و از منابع این شهرستان برای تولید و پیشرفت در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و حفظ منابع طبیعی استفاده شود و این سیاست سرلوحه کار ما قرار دارد.

صفری ادامه داد: زمینی که قرار بود تا مسکونی شود، همزمان با دهه مبارک فجر برای احداث ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرستان دماوند اختصاص داده شد؛ منابع و اراضی شهرستان دماوند برای عموم استفاده می‌شود، نه برای شهرک‌نشینی.

وی با اشاره به اجرای پروژه جمع‌آوری فاضلاب شهرستان دماوند اظهار کرد: اجرای پروژه جمع‌آوری فاضلاب شهرستان دماوند به طور جدی مورد پیگیری قرار گرفته است؛ در این زمینه، از ۲۵۰ کیلومتری که باید در شهر دماوند حفاری شود، قرارداد اجرای پروژه در ۳۰ کیلومتر انعقاد و تاکنون بیش از ۱۰ کیلومتر حفاری شده است و بعد از انتخابات، احداث پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب کلنگ‌زنی و آغاز خواهد شد.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه پروژه جمع‌آوری شبکه فاضلاب در شهرهای رودهن و آبعلی ۷۰ درصد پیشرفت داشته است، اضافه کرد: پیگیری و اجرای این پروژه در شهرهای کیلان و آبسرد نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا