شهردار دماوند خبر داد؛

سرقت 400 عدد تابلو و علائم ترافیکی در معابر شهر دماوند/ طی دو هفته آینده پیمانکار پروژه پل روگذر ورودی شهر دماوند انتخاب می‌شود

شهردار دماوند از سرقت 400 عدد تابلو و علائم ترافیکی در معابر شهر دماوند خبر داد و گفت: طی دو هفته آینده پیمانکار پروژه پل روگذر ورودی شهر دماوند انتخاب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند،  عباس صفری در پنجمین نشست شورای هماهنگی ترافیک شهرستان دماوند با اشاره به اقدامات انجام شده در طرح زمستانه و اهمیت فرهنگ مشارکت اجتماعی در روزهای برفی اظهار داشت: در گذشته مردم در برف‌روبی کوچه‌ها و معابر مشارکت بیشتری داشتند و نیاز است این فرهنگ بار دیگر تکرار شود.

وی افزود: استفاده از زنجیر چرخ نیز کنار گذاشته شده است در حالی که مشارکت اجتماعی بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

شهردار دماوند بیان کرد: سرقت علائم ترافیکی از دیگر مشکلات شهرداری است، نوع و کیفیت تابلوها را به سولار ارتقا دادیم اما در حال حاضر 400 عدد تابلو و علائم ترافیکی به سرقت رفته است که رقم کمی نیست، هر تابلوی سولار 250 هزار تومان خریداری می‌شود و بعد از چند روز به سرقت می‌رود که باید نیروی انتظامی توجه بیشتری داشته باشد.

صفری بیان کرد: در هر نقطه‌ای که نیاز باشد سرعتکاه همراه با علائم و استانداردهای خاص آن نصب می‌کنیم، دوربین‌های کنترلی سطح شهر دو ماه است در انبار مانده و تنها معطل یک استعلام و تأییدیه حوزه‌های امنیتی هستیم،‌ این دوربین‌ها علاوه بر کنترل شهر در رصد همه نقطه‌ها به ما کمک می‌کند.

*دوربرگردان پل شلمبه دماوند معطل مهندسی رودخانه توسط امور آب است

وی ادامه داد: در خصوص دوربرگردان پل شلمبه شورای ترافیک یک سال پیش مصوبه‌ای داشت و با امور آب جلسات بسیاری تشکیل شد، اما متأسفانه معطل مهندسی رودخانه هستیم تا مشکل برطرف شود.

شهردار دماوند گفت: مناقصه پل روگذر ورودی شهر دماوند در حال برگزار شدن است و طی دو هفته آینده پیمانکار مشخص می‌شود، امیدواریم با اعتباری که برای شهر اختصاص داده‌ایم و نیز اعتباری که از استان جذب می‌شود بتوانیم پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را در شهر شاهد باشیم.

وی بیان کرد: بلوار یادگار امام در حوزه ترافیکی بسیار مهم است و لزوم یک راه موازی با بلوار بعثت احساس می‌شود، مناقصه این پروژه برگزار و پیمانکار مشخص شده است و امید است طی یک تا سه ماه آینده نهایی شود.

صفری تصریح کرد: در خصوص پل سر فرهنگیان دو بار در روزنامه اطلاع رسانی شد، اعتبار 400 تا 500 میلیون تومانی برای آن در نظر گرفته شده بود اما در نهایت مقرر شد که اگر کسی شرکت نکرد به حوزه سرمایه‌گذاری برده شود که امید است سریعاً نهایی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا