شهردار آبسرد خبر داد؛

آمادگی ستاد برف‌روبی شهرداری آبسرد جهت خدمات‌دهی به نقاط شهری و روستایی/ احداث محل سرپوشیده برای خودروهای ستاد برف‌روبی شهرداری آبسرد/ تأمین گازوئیل و تجهیز خودروهای ستاد برف‌روبی دستور کار است

شهردار آبسرد از آمادگی ستاد برف‌روبی شهرداری آبسرد جهت خدمات‌دهی به نقاط شهری و روستایی و احداث محل سرپوشیده برای خودروهای ستاد برف‌روبی این نهاد خبر داد.

سید محمد رفیعی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: در زمستان‌های سال گذشته در شهر آبسرد بارندگی و بارش برف خوبی را شاهد بودیم که خوشبختانه با تعامل و همکاری سایر دستگاه‌ها مشکل خاصب ایجاد نشد.

وی افزود: در شهر آبسرد وضعیت توپوگرافی در محلات پایین شهر به نحوی است که نیاز به دقت و هوشیاری بسیار دارد که در این قضیه دست‌اندرکاران امر موفق عمل کردند.

شهردار آبسرد گفت: تجربه نشان داده که بیل برف‌روب اثر مثبتی دارد، بلندترین مسیری که باید برف‌روبی کنیم بلوار آیت الله خامنه‌ای شهر آبسرد به طول 13 کیلومتر مسیر رفت و برگشت می‌باشد و برف‌روبی آن کار سختی است.

رفیعی طباطبایی عنوان کرد: بیل برف‌روب در شهرداری آبسرد در سال 81 تهیه شد که کارکرد بسیار مناسبی داشت، امسال ماشین حامل بیل را به کارخانه‌ای در مشهد اعزام کرده و بیل برف‌روب جدید نصب و در سیستم آن تغییراتی حاصل کردیم.

وی بیان کرد: هم‌اکنون این بیل برف‌روب آماده است و به راه‌های مواصلاتی روستایی در حوزه شهر آبسرد در زمان بارش برف خدمات‌رسانی می‌کند که تمهیدات لازم برای بارندگی‌ها اندیشیده شده است و آمادگی لازم را داریم در نزولات شدید به دیگر نقاط شهری و روستایی نیز کمک‌رسانی کنیم.

شهردار آبسرد با اشاره به نشست‌های هماهنگی ستاد برف‌روبی این نهاد در روز گذشته با حضور جمعی از پرسنل شهرداری، تاکید کرد: در این راستای همین موضوع نشستی نسبت به ایجاد شیفت ستاد حوادث در دو گروه تنظیم که شامل رانندگان پایه ۱ و ۲ با حضور پرسنل خدمات شهری و پرسنل فضای سبز نیز برگزار شد و مقرر شد تعدادی از پرسنل این واحدها به عنوان سر شیفت در مواقع برفیحضور داشته باشند.

رفیعی طباطبایی اضافه کرد: در این نشست نسبت به خرید لباس گرم برای کارگران ستاد برف‌روبی در اسرع وقت، تعویض لاستیک لودر، دم تیغه‌های پاکت و … برای لودر و گریدر و مکاتبه با فرمانداری دماوند در تأمین گازوئیل نیز موضوعاتی تاکید شد.

وی بیان کرد: همچنین نسبت به احداث محل سرپوشیده برای خودروهای ستاد برف‌روبی توسط واحد عمران شهرداری اجرایی شود تا در مواقع مورد نیاز بتوانند خدمات‌دهی کنند.

شهردار آبسرد ادامه داد: اولویت برف‌روبی در بلوارهای اصلی شهر آبسرد از امام خمینی تا آبشار محله کوهان، بلوار آیت‌الله خامنه‌ای تا کلانتری و جاده زان تا ابتدای گلدشت باشد.

وی گفت: در صورت تعطیل نبودن ادارات دولتی و مدارس برف‌روبی این مکان‌ها به لحاظ پیش نیامدن در مشکل رفت و آمد در اولویت قرار گیرد.

به گفته این مقام مسئول نسبت به آموزش تئوری به پرسنل خدمات شهری جهت نمک پاشی، و استقرار رانندگان در واحد نقلیه و نیروهای خدماتی در ساختمان شهر آبسرد و در دسترس بودن سر شیفت‌ها نیز برنامه ریزی‌های لازم انجام گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا