فرمانده انتظامی شهرستان دماوند:

دستگیری سارق سیم و کابل با اعتراف به ۹ فقره سرقت در منطقه گیلاوند 

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری سارق سیم و کابل با اعتراف به ۹ فقره سرقت در منطقه گیلاوند خبر داد.

سرهنگ محمد حسن محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل با شیوه مشخص در حوزه منطقه گیلاوند، موضوع به طور ویژه در دستور کار کلانتری ۱۲ گیلاوند قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه و در پی گشت زنی هوشمند و هدفمند گشت‌های انتظامی عوامل کلانتری ۱۲ گیلاوند و در پی تماس احدی از شهروندان مبنی بر قطع برق یکی از مناطق گیلاوند، عوامل انتظامی در کمترین زمان ممکن در محل حاضر و فردی مظنون را رویت و دستگیر می‌نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: پس از دستگیری متهم و دلالت به یگان با استفاده از شیوه و شگردهای فنی و پلیسی نامبرده خود را اهل بومهن معرفی و به ۹ فقره سرقت سیم و کابل، در منطقه گیلاوند اعتراف نمود که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی گردید.

محمدیدر خاتمه با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است، بیان کرد: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه تردد مشکوک خودرو و افراد تابلو را بلافاصله از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا