گازرسانی به روستاهای «تنگه»، «بولان» و «وردانه» در دستور کار است

مدیرعامل گاز استان تهران گفت: گازرسانی به روستاهای تنگه، بولان و وردانه در دستور کار است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، احمد دارابی در نشست هماهنگی حفاری مسیر گاز روستاهای شهرستان دماوند اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته توسط فرماندار و نماینده مردم در مجلس، طراحی و اجرای گازرسانی به روستاهای دماوند در حال انجام است.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته در سال ۱۳۹۶، امور گازرسانی به حدود ۷۵ روستا در استان تهران باقی مانده بود و با توجه به پیگیری‌های نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس، اقدامات لازم در این خصوص صورت گرفت.

مدیرعامل گاز استان تهران ادامه داد: با توجه به حمایت‌های فرمانداری دماوند و مسؤولان، طراحی‌ها صورت گرفته و هیچ پروژه‌ای بدون پیمانکار در دماوند نداریم؛ در دهه فجر نیز شاهد روشن کردن چندین مشعل در این شهرستان خواهیم بود.

دارابی بیان کرد: قرارداد اجرای گازرسانی با پیمانکار برای سه روستای وردانه، تنگه و بولان انجام شده و به طور کلی احداث بالغ‌بر ۱۱ کیلومتر خط شبکه گاز در دستور کار است که پنج کیلومتر از آن در محدوده کیلان تا ساران انجام شده، اما این خط پاسخ‌گو نیست.

وی تأکید کرد: ما باید مجدداً خطی از کیلان تا ساران با فشار بیشتری ایجاد کنیم تا به روستاهای مذکور برسد، اما محدودیت ما این است که اداره راه و شهرسازی در حال چهار باند کردن این مسیر است.

مدیرعامل گاز استان تهران اضافه کرد: پیشنهاد ما این است که با توجه به تعریض مسیر، شرایطی فراهم و یک متر از کنار جاده به منظور اقدامات لوله‌‌گذاری گاز در نظر گرفته شود و در آینده در صورت معارض بودن خط، با هزینه خود در مسیر جدید اقداماات لازم را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا