روز سیاه فوتبال تهران/ سر نماینده فوتبال دماوند را در مسابقات توابع استان تهران بریدند

روز سیاه فوتبال تهران؛ سر نماینده فوتبال دماوند را در مسابقات توابع استان تهران بریدند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در این مسابقات ۱۲ تیم در ۲ گروه ۶ تیمی با هم به رقابت پرداختند که از هر گروه ۲ تیم به مرحله حذفی صعود می کنند.

آخرین مسابقه تیم فوتبال شهرداری آبسرد دماوند در هفته پنجم و آخر گروه یک لیگ برتر بزرگسالان توابع استان تهران نیز با نتیجه ۳ بر صفر به سود این تیم پایان یافت، اما در مسابقه دو تیم پارس داودی و شاهین باقرشهر در حالی روز جمعه ۲۴ بهمن هم زمان با بازیهای دیگر گروه در حال برگزاری بود، در دقیقه ۶۵ در حالی که تیم شاهین باقرشهر خود رو ۹ نفره می دید و نیاز به برد برای صعود از گروه رو داشت، با هجوم به داور و ضرب و شتم وی و ناظر بازی، ناتمام مانده بود و نتیجه بازی تا دقیقه 65 دو بر یک به نفع تیم پارس داودی بود، که بلافاصله چهاربازیکن و سرپرست خود را تا اطلاع ثانوی محروم میدید و نتیجه هم توسط کمیته انضباتی 3 بر 0 به نفع تیم پارس داوودی اعلام شد و بعد از دو مرتبه اعلام برنامه بازیهای نیمه نهایی توسط هیئت، ولی متاسفانه در آخر کمیته محترم استیناف و بعد از سه هفته رای به ادامه مسابقه از دقیقه 65 به بعد را در روز پنجشنبه 14/12/1399 دادند.

دیداری که در ۶۵ دقیقه تنها ۳ گل داشت، در ۲۵ دقیقه پایانی، ۷ گل (6 گل باقرشهر و 1 گل پارس داودی) رد و بدل شد تا تیم حذف شده پارس داودی تهران که تا دقیقه ۶۵ در بازی روز ۲۴ بهمن ۲ بر یک از حریف خود پیش بود، در پایان با نتیجه ۷ بر ۳ تن به شکست داد.

این دیدار عجیب در حالی رخ داده که تیم پارس داودی که با مشخص بودن نتیجه بازی دیگر گروه، به هیچ وجه شانس صعود نداشت این بازی برای آنها دیگر تشریفاتی شده بود با هماهنگی زمین، امبولانس، پزشکیار و نیروی انتظامی پای به مسابقه گذاشت و با این تفاوت که تنها با ۷ بازیکن خود !! مسابقه ای بیست و پنج دقیقه ای با ترکیب ۷ بازیکن از تیم پارس داودی برابر ۹ نفر برگزار شد. چرا تیمی که هیچ شانسی برای حضور درنیمه نهایی ندارد، این همه هزینه میکند ولی تمام بازیکنان خود را به مسابقه نمیفرستد؟؟

علی‌رغم مستندات موجود در بازی روز ۲۴ بهمن‌ماه مبنی بر اعلام رای کمیته انضباطی به سود تیم فوتبال پارس داودی تهران و فارغ از رای عجیب کمیته در این خصوص، اتفاقات رخ داده در ۲۵ دقیقه پایانی این دیدار در راستای برگزاری این مسابقه موجب شد، روز سیاه فوتبال استان تهران رقم بخورد‌.

نکته عجیب تر و تخلف واضح اینکه دو بازیکن با شماره های ۴ و ۱۰ تیم شاهین باقر شهر که سه هفته پیش با حکم انضباطی تا اطلاع ثانوی محروم شده بودند، طبق گزارش ناظر مسابقه و فرم موجود در سایت در این دیدار حضور داشتند .

با این نتیجه دو تیم آلوئک پاکدشت و شهرداری آبسرد دماوند که خود را برای دیدار نیمه نهایی آماده کرده بودند، با این نتیجه دچار سرنوشتی متفاوت شدند.

آلوئک که قبل از این دیدار خود را صدر نشین میدید، با این نتیجه به عنوان تیم دوم صعود میکند و شهرداری آبسرد دماوند هم از دور مسابقات حذف خواهد شد .

این مسابقه بی شک یکی از عجیب ترین مسابقات استان تهران بوده و امید است با ورود دستگاه های نظارتی، قضایی، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش از ظلم، تبعیض و ناعدالتی مشهود در حق تیم ها، جلوگیری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا