رفع تصرف ۵ هکتار از اراضی منابع طبیعی روستای لومان دماوند از دست زمین‌خواران

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند از رفع تصرف ۵ هکتار از اراضی منابع طبیعی حدفاصل روستاهای زان و لومان خبر داد.

جمشید جویباری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: با هدف حفظ انفال و عرصه‌های ملی به مساحت ۵۲ هزار مترمربع از اراضی ملی شهرستان دماوند واقع پلاک ۱۲۸ اصلی موسوم به لومان حدفاصل روستاهای زان و لومان رفع تصرف شد.

وی افزود: این اراضی با حکم قطعیت یافته صادره از شعبه اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان دماوند با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی و همکاری کلانتری آبسرد و با بکارگیری لودر از شهرداری کیلان از ید متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند گفت: در این اراضی ملی منابع طبیعی سودجویان متصرف اقدام به احداث چهار دیواری، تسطیح و ساخت بنا، درختکاری، فنس‌کشی و دیوارکشی کرده بودند.

جویباری تصریح کرد: همچنین متصرفان این را اراضی منابع طبیعی را به ۲۰ قطعه تفکیک و در آن اقدام احداث چهاردیواری و بنا کرده بودند.

وی گفت: از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف به اراضی ملی فوراً مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا