رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند:

رشد 2 برابری اسکان مسافران نوروزی در دانشگاه آزاد دماوند/ 350 نفر در دانشگاه آزاد دماوند اسکان داده شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند این مرکز دانشگاهی امسال نیز همانند سال‌های گذشته پذیرای مسافران نوروزی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، محمود صفریبا بیان اینکه 6 سوئیت و 6 کلاس تجهیز شده در اسکان نوروزی دانشگاهیان پیش‌بینی شده بود، اظهار کرد: اسکان دانشگاهیان از روز 26 اسفند آغاز شد و تا روز 16 فروردین ماه ادامه داشت.

وی افزود: در جلسه آغاز سال جدید این واحد دانشگاهی  با اشاره به امکانات موجود واحد دماوند برای پذیرش مسافران نوروزی گفت: با توجه به محدودیت فضا برای جذب مسافران نوروزی در شهر دماوند بواسطه وجود جاذبه های متعدد گردشگری،این واحد تلاش کرد تا امکانات رفاهی مناسبی را برای همکاران دانشگاهی و خانواده این عزیزان فراهم نماید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند ادامه داد: نوروز 97 استقبال دانشگاهیان برای سفر به دماوند قابل توجه بوده به گونه ای که در این مدت 350 مسافر دانشگاهی توسط همکاران ما اسکان داده شدند که این تعداد،نسبت به سال گذشته رشد تقریبا دوبرابری داشته است.

صفری با تشکر از تلاش شبانه روزی همکاران واحد دماوند به ویژه معاون اداری مالی،در میزبانی مسافران نوروزی گفت: در ایام نوروز به جز همکاران بخش نگهبانی که حضور همیشگی دارند، مدیر اداری، مدیر حراست، مسئول خدمات،کارشناس کارگزینی و تعدادی از نیروهای خدمات واحد نیز در دانشگاه حضور داشتند و از نزدیک امور را مدیریت می کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا