رئیس آموزش و پرورش منطقه رودهن خبر داد؛

رشد قبولی‌های خردادماه دانش‌آموزان مدارس منطقه رودهن در امتحانات/ ۲ مدرسه در منطقه رودهن نیاز به تعمیر و بازسازی دارد

رئیس آموزش و پرورش منطقه رودهن از رشد قبولی‌های خردادماه دانش‌آموزان مدارس منطقه رودهن در امتحانات خبر داد و گفت: ۲ مدرسه در منطقه رودهن نیاز به تعمیر و بازسازی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، غلامرضا بختیاری رمضانی در خصوص برنامه‌های آموزش و پرورش رودهن برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان این شهر اظهار داشت: رودهن ۱۲ هزار دانش‌آموز دارد، که تقریباً نیمی از این دانش آموزان در مقاطع متوسطه اول و دوم هستند، که با تشکیل پایگاه‌هایی در منطقه در پی استفاده از ظرفیت سالن‌های موجود برای برنامه‌ریزی تفریحی، هنری، فوق برنامه، فرهنگی و اردویی هستیم، که این کلاس‌ها از اوایل تیرماه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: استقبال از کلاس‌ها توسط دانش آموزان بستگی به میزان جذابیت کلاس‌ها دارد، اما معمولاً دانش آموزان از برنامه‌های هنری و اردویی استقبال بیشتری می‌کنند.

رئیس آموزش و پرورش منطقه رودهن با بیان این که پیش‌بینی می‌شود، که برنامه‌ریزی‌های انجام شده بتواند، تعداد زیادی از دانش آموزان را پوشش دهد، گفت: معاونت پرورشی آموزش و پرورش رودهن و مدیران مدارس نیز نظارت دقیقی بر این کلاس‌ها دارند.

بختیاری رمضانی از رشد قبولی‌های خردادماه رودهن خبر داد و گفت: گزارش‌های اولیه از رشد علمی و تحصیلی دانش آموزان در این شهر حکایت دارد.

وی در خصوص مدارس فرسوده رودهن اظهار داشت: وضعیت فضای آموزشی رودهن مناسب است، اما ۲ مدرسه در این منطقه وجود دارد، که نیاز به تعمیر و بازسازی دارد و در این زمینه نیاز به همکاری خیران داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا