فرماندار شهرستان دماوند:

رتبه نیروی انتظامی شهرستان دماوند باید از 16 به 17 ارتقاء پیدا کند

فرماندار شهرستان دماوند گفت: رتبه نیروی انتظامی شهرستان دماوند باید از 16 به 17 ارتقاء پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی حیدری در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان دماوند اظهار داشت: تصمیمات نیازمند به اقدام سریع در شورای ترافیک اتخاذ شده است و مقدمات اجرای آنها در دست اقدام است.

وی افزود: از یک شرکت مشاور ترافیکی دعوت شده است تا موضوعات ترافیکی دو شهر رودهن و دماوند را بررسی و کمک کند تا کمربندی جنوبی شهر دماوند، معضلات ترافیکی را به حداقل برساند.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: پروژه‌هایی هم برای شهر رودهن خواهیم داشت زیرا ادامه روند به این شکل، آسایش و آرامش را از مردم رودهن خواهد گرفت لذا تا یک ماه آینده نظرات علمی شرکت مذکور برای کمک به مردم اخذ خواهد شد.

وی ادامه داد: موضوع نیروی انتظامی حوزه رودهن و بومهن یک مشکل دیرینه بود که مکاتبات لازم در دستگاه قضا و نیروی انتظامی صورت گرفته و این مشکل به تازگی حل شده است.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: رتبه نیروی انتظامی در شهرستان دماوند پایین است و باید ارتقا یابد، اما با کمبود امکانات روبرو هستیم که امید است با درخواست‌ها و پیگیری‌ها بتوانیم این رتبه را از 16 به 17 ارتقا دهیم و نیروی انسانی و کمبودها جبران شوند.

حیدری گفت: علیرغم کمبود نیرو و امکانات نیروی انتظامی شهرستان دماوند، تلاش‌های شبانه‌روزی این مجموعه که از هیچ اقدامی برای خدمت به مردم دریغ نکرده است، قابل تقدیر می‌باشد و امید است با رفع این مشکلات اشراف امنیتی بیشتری را در منطقه شاهد باشیم.

*قول اختصاص بودجه مناسب به مناطق شهری و روستایی در شهرستان دماوند/ یک ترانس برق در رودهن در حال اضافه شدن است

وی در خصوص قطعی‌های برق شهرستان دماوند عنوان کرد: امسال قول اختصاص بودجه مناسبی به بخش مرکزی و رودهن در حوزه شهری و روستایی داده شده است و اقداماتی جهت تعویض کابل‌ها در برخی مناطق صورت گرفته است.

حیدری افزود: در برخی از باغات نیز شاهد قطعی‌های برق هستیم که عبور کابل‌ها از بین درختان آسیب‌هایی را به شبکه وارد کرده است، از شهرداری‌ها خواسته شده تا با همکاری با شرکت برق، شاخه‌های مزاحم را قطع کرده و کابل‌هایی که بیشترین آسیب و قطعی را دارند، تعویض کنند.

وی ادامه داد: یک ترانس برق در رودهن در حال اضافه شدن به دیگر ترانسها می‌باشد تا این کمبود و قطعی برق را در ماه‌های آینده شاهد نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا