رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند:

راه‌اندازی 3 پایگاه ثابت جهت اجرای طرح غربالگری بینایی سنجی در دماوند/ ارزیابی و معاینه بیش از پنج هزار نفر کودکان 3 الی 6 ساله در دماوند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند از راه‌اندازی 3 پایگاه ثابت جهت اجرای طرح غربالگری بینایی سنجی با رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از پنج هزار نفر کودکان 3 الی 6 ساله در شهرستان دماوند ارزیابی و معاینه شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، فاطمه خانزادی با اشاره به آغاز طرح پیشگیری از تنبلی چشم در سطح کشور از تیر ماه سال جاری اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید همه گیری بیماری کووید۱۹در کشور، طرح آمبلیوپی با تمهیدات ویژه و با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال اجرا می‌باشد.

وی افزود: باتوجه به بیماری منحوس کرونا و رعایت بهداشت به ویژه کودکان 3 الی 6 ساله در سطح شهرستان مسئله بسیار حائض اهمیتی بوده بر همین اساس رعایت پروتکل بهداشتی، استفاده از تب‌سنج، توزیع ماسک و الکل در بین کودکان انجام شده است .

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند در خصوص تعداد پایگاه های ثابت شهرستان بیان کرد: در حال حاضر در سه پایگاه ثابت در مکان های گیلاوند میدان جهاد مجتمع شهید سجادیان ، رودهن پاساژ سران وشهر آبسرد مجتمع خدمات بهزیستی شهید فیاض بخش این طرح تا پایان سال در حال اجرا می باشد.

خانزدای خاطر نشان کرد: از ابتدای اجرای این طرح توانستیم بیش از 5686 نفر کودکان 3 الی 6 ساله را با دستگاه پلاس اپتیک توسط بینایی سنج مورد ارزیابی و معاینه قرار دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا