دیدار مسئولان با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند/ هم افزایی مجموعه اجرایی با قوه قضاییه باعث تحقق مطالبات مردم و اجرای دقیق قانون در شهرستان دماوند خواهد شد

فرماندار شهرستان دماوند گفت: افزایی مجموعه اجرایی با قوه قضاییه باعث تحقق مطالبات مردم و اجرای دقیق قانون در شهرستان دماوند خواهد شد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، روز یکشنبه رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند به همراه رضایی مهر معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، عابدین بخشدار مرکزی، امیری بخشدار رودهن، شهرداران پنج شهر شهرستان و رئیس اداره پزشکی قانونی با طهماسبی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار شهرستان دماوند در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تقی زاده، دادستان اسبق شهرستان و با اشاره به لزوم هماهنگی همه دستگاه ها برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب در شهرستان گفت: دستگاه قضایی در جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی موجب ایجاد آرامش و تحقق مطالبات مردم در جامعه می‌شود.

رضا طاهر خانی تصریح کرد:هم افزایی و هماهنگی مجموعه اجرایی شهرستان با قوه قضاییه باعث تحقق هرچه بهتر مطالبات بر زمین مانده مردم و اجرای دقیق قانون در شهرستان دماوند خواهد شد.

فرماندار شهرستان خاطر نشان کرد: دستگاه اجرایی شهرستان نیز همراه با دستگاه قضایی با وحدت و همدلی در راستای ایجاد امنیت و کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی تلاش می نماید.

گفتنی است در این دیدار بر هم افزایی و هماهنگی هرچه بیشتر دستگاهای اجرایی و قضایی در راستای پیگیری مشکلات شهروندان تاکید شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا