فرماندار شهرستان دماوند:

دماوند رقابتی‌ترین انتخابات در استان تهران را دارد/ ستادهای تبلیغاتی نامزدها نظارت می‌شوند

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه این شهرستان رقابتی‌ترین و پرشورترین انتخابات در استان تهران دارد، گفت: ستادهای تبلیغاتی نامزدها به طور جدی رصد و نظارت می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری در سخنرانی پیش از خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند با اشاره به فرارسیدن انتخابات دوم اسفندماه سال ۱۳۹۸ اظهار کرد: روند اجرای انتخابات در شهرستان دماوند با برنامه‌ریزی آغاز و پیش رفته است.

وی با بیان اینکه قرار ما با مردم شهرستان دماوند جمعه هفته آینده پای صندوق‌های رأی است، افزود: شهرستان دماوند، رقابتی‌ترین و پرشورترین انتخابات را در استان تهران دارد.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه گفت: به صورت شبانه‌روز در حال تلاش هستیم تا انتخاباتی سالم و قانون‌مندی را در این حوزه انتخابیه برگزار کنیم؛ در این خصوص، بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر تلاش می‌کنند تا انتخابات در دماوند و فیروزکوه برگزار شود.

صفری تصریح کرد: قول داده‌ایم که مبنای مجریان و ناظران در انتخابات، اجرای قانون و رعایت اصل بی‌طرفی باشد؛ آموزش‌های لازم در این خصوص ارائه و اقدامات در خصوص برگزاری انتخابات پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات بیان کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نه تنها باعث می‌شود که یک نفر به عنوان نماینده به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند، بلکه نشان می‌دهد که پای آرمان‌های نظام و خون شهدای خود محکم و استوار ایستاده‌ایم.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه خاطرنشان کرد: نشست‌های متعددی با کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه برگزار و موارد قانونی به آنها گوش‌زد شده است و آنها باید مراقب ستادهای انتخاباتی خود باشند و اجرای قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند.

صفری با اشاره به اینکه نقش نامزدها و عوامل ستادهای انتخاباتی در حفظ آرامش و نحوه برگزاری انتخابات بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: فعالیت‌های ستادهای انتخاباتی نامزدها به طور جدی در حال رصد و نظارت است و مطمئناً با مختلفان برخورد خواهد شد.

وی تأکید کرد: هیچ یک از عوامل شعبه اخذ رأی، برگزارکنندگان انتخابات، مدیران ادارات، عوامل شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و اعضای شوراهای اسلامی حق دخالت در نحوه انتخاب افراد را ندارند.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه اضافه کرد: ستاد انتخابات شهرستان دماوند با شماره تماس ۷۶۳۲۰۹۶۱ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به سؤالات و نظرات مردم در خصوص انتخابات است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا