امام جمعه دماوند:

دشمنان مستکبر امنیت، سلامت، معیشت و وحدت کشور را نشانه گرفته‌اند/ دفاع مقدس ریشه های انقلاب پربار اسلامی را عمیق تر کرد

امام جمعه دماوند با بیان اینکه دشمنان مستکبر امنیت، سلامت، معیشت و وحدت کشور را نشانه گرفته‌اند، گفت: دفاع مقدس ریشه های انقلاب پربار اسلامی را عمیق تر کرد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر دماوند که با رعایت کامل شیوه نامه بهداشتی در مسجد جامع شهر برگزار شد، درخصوص آشکارسازی روابط برخی کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی، گفت: ترامپ، نتانیاهو و بن سلمان در آستانه انتخابات آمریکا به یکدیگر نیاز دارند؛ غده سرطانی صهیونیسم پیکره شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه عرب را تسخیر کرده و همه را با هم مسموم خواهد کرد.

وی با اشاره به ۳۱ شهریور سال ۵۹ و مصادف بودن این روز با آغاز جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: دفاع مقدس ریشه های انقلاب پربار اسلامی را عمیق تر کرد.

فتاح دماوندی با بیان اینکه جنگ تحمیلی به ما آموخت که باید روی پای خودمان بایستیم، افزود: دفاع مقدس انقلاب ما را به جهان صادر کرد و مظلومیت ما و ستمکاری دشمنان را ثابت نمود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دفاع مقدس نشان داد که امکان مبارزه طولانی علیه تمامی قدرتهای جهان وجود دارد و بیان داشت: دفاع مقدس ما رشد صنایع نظامی ایران را به دنبال داشت و همچنین موجب شکست دوابرقدرت شرق و غرب و احساس ذلت سردمداران نظام های فاسد در مقابل اسلام بود.

خطیب جمعه دماوند با تاکید براینکه همیشه کسانی بوده و هستند که مقاومت عزتمندانه را زیرسوال برند و در جامعه شک و تردید ایجاد کنند، افزود: همواره کسانی هستند که مقاومت اقتصادی ملت ایران را تقبیح و سیاست های نظام را تضعیف می کنند.

فتاح دماوندی تصریح کرد: دشمنان در هر زمینه ای که از ما ضعف ببینند دندان طمع خود را تیز می کنند؛ امروز دشمنان مستکبر امنیت، سلامت، معیشت و وحدت ما را نشانه گرفته اند که باید هوشیار باشیم و بدانیم که راه حل مشکلات ما قوی شدن است.

وی با تاکید براینکه نیروهای مسلح باید بیش از پیش تقویت شوند تا کسی جرات نکند به کشور تعرض نماید، گفت: بدانیم که مهم ترین عامل بازدارندگی دشمن، وحدت و همدلی ما در همه زمینه ها است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا