فرمانده انتظامی شهرستان دماوند:

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۹ فقره سرقت در شهر آبعلی

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری سارق سابقه دار اماکن خصوصی با 19 فقره سرقت دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سرهنگ حسین فاضلی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت اماکن خصوصی به شیوه مشخص در حوزه شهر آبعلی ، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 15 آبعلی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در پی گشت زنی هدفمند عوامل گشت انتظامی متهم را حین انتقال اموال سرقتی رویت که بلافاصله نسبت به دستگیری وی اقدام شد.

وی ادامه داد: پس از دستگیری و انتقال متهم مشخص گردید دارای سابقه ارتکاب جرم و اعتیاد شدید به مواد مخدر داشته که با انجام بازجوئی های پلیسی به عمل آمده با همکاری پلیس آگاهی شهرستان لب به اعتراف گشوده و به 19 فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهر آبعلی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند تصریح کرد: :متهم پس از تشکیل پرونده ، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

فاضلی در خاتمه با بیان اینکه بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری شهروندان و الزام توجه به رعایت استانداردهای حفاظتی امکنه خصوصی و محل سکونت و بکار گیری نگهبان محله درخواست نمود، هر گونه تردد مشکوک خودرو و افراد را مخصوصا در ساعات شبانه با شماره رایگان 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا