فرمانده انتظامی شهرستان دماوند:

دستگیری سارقان به عنف تحت پوشش مسافرکش با تلاش پلیس آگاهی دماوند

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری سارقان به عنف تحت پوشش مسافرکش با تلاش پلیس عوامل آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سرهنگ حسین فاضلی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف در معابر به شیوه و شگرد مشخص، عملیات شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار عوامل پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت لذا با بررسی آثار سرقت و سریالی بودن سرقت‌ها، رد پای باند سارقان سابقه دار سرقت به عنف برای پلیس محرز شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با کنترل و پایش محسوس و نامحسوس زندانیان سابقه دار آزاد شده از زندان، و رصد شبانه روزی ترددات آنان سردسته باند سرقت به عنف را طی مراحل گسترده شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستورات لازم برای اجرای عملیات و دستگیری وی صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند تصریح کرد: سرانجام طی یک عملیات پلیسی منسجم و غافل گیرانه، متهم دستگیر و بلافاصله به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

فاضلی ادامه داد: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی و احراز هویت وی مشخص شد نامبرده دارای سوابق متعدد ارتکاب جرائم سرقت به عنف بوده، که ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی شده لذا با حضور مال باختگان و شناسائی وی توسط آنان لب به اعتراف گشوده و به ۴ فقره سرقت به عنف و معرفی دیگر همدستش اعتراف که وی نیز در یک عملیات جداگانه دستگیر شد.

وی گفت: متهم اصلی پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در خاتمه با بیان اینکه سارقان تحت عنوان مسافر کشی اقدام به ارتکاب جرم می‌کردند، از شهروندان تقاضا کرد: از سوار شدن خودرو‌های شخصی و ناشناس جداً خودداری و ضمن توجه به اقدامات خود مراقبتی برای هر گونه جابه جایی از ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسی‌های دورن شهری و برون شهری استفاده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا