دستگیری سارقان اماکن خصوصی و کابل برق با 15 فقره سرقت در روستای سربندان

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری سارقان اماکن خصوصی و کابل برق با 15 فقره سرقت در روستای سربندان خبر داد.

سرهنگ حسین فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: در پی وقوع و افزایش سرقت اماکن خصوصی در روستای سربندان از توابع حوزه فرماندهی پاسگاه جابان، موضوع به طور ویژه در دستور کار فرمانده و مأموران پاسگاه جابان این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: عوامل انتظامی پاسگاه جابان با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه و اقدامات شبانه‌روزی در سطح حوزه موفق به شناسایی رد پای سارقان و مخفیگاه آنان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: پس از شناسایی سارقان و مخفیگاه آنان اقدامات قانونی جهت دستگیری متهمان آغاز و در یک عملیات غافلگیرانه دو نفر متهم دستگیر و از آنان مقدار قابل توجهی سیم و کابل و دیگر آلات سرقت کشف که بلافاصله به پاسگاه جابان انتقال یافتند.

فاضلی ادامه داد: پس از دلالت متهمان به یگان با استفاده از شیوه و شگردهای فنی و پلیسی لب به اعتراف گشوده و به 15 فقره سرقت از ویلاهای روستای سربندان حوزه جابان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند بیان داشت: متهمان سابقه اعتیاد شدید به مصرف مواد مخدر داشته، که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فاضلی در خاتمه با بیان اینکه بهترین همکاران پلیس شهروندان مسئولیت‌پذیر و قانون‌مدار هستند، گفت: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا می‌شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، جهت گزینش افراد به عنوان نگهبان و سرایدار اطلاع‌رسانی و هماهنگی لازم را با عوامل انتظامی محل سکونت خود به عمل آورند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا