فرمانده انتظامی شهرستان دماوند:

دستگیری باند کلاهبرداری میلیاردی به شیوه کارت به کارت در دماوند/ کلاهبرداران حرفه‌ای توسط رئیس باند از داخل زندان هدایت می‌شدند

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری باند کلاهبرداری میلیاردی به شیوه کارت به کارت در این شهرستان خبر داد و گفت: کلاهبرداران حرفه‌ای توسط رئیس باند از داخل زندان هدایت می‌شدند.

سرهنگ حسین فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: با افزايش وقوع پرونده‌هاي کلاهبرداري به شیوه کارت به کارت و کشاندن مالباختگان پای دستگاه خودپرداز تحت عنوان برنده شدن در مسابقات رادیویی و سفر به عتبات ، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی 3 نفر از کلاهبرداران حرفه ای و سابقه دار گردیدندکه توسط رییس باند از داخل زندان هدایت می شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند ادامه داد: با هماهنگی قضایی پس از انجام تحقیقات گسترده فنی و پلیس متهمان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده نامبردگان به کلاهبرداری به شیوه کارت به کارت به همراه رییس باند از داخل زندان در سطح شهرستان و کشور اعتراف نمودند.

فاضلی بیان کرد: پس از تحقیقات گسترده موفق به کشف تعدادزيادي کارت عابربانک وبرگه هاي تراکنش بانکي که توسط همدستان با افتتاح حساب های متعدد و دریافت درصد از سوی رییس باند که در داخل زندان بود گردیدند.

وی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و مبلغ یک میلیارد و هفتاد میلیون ریال کلاهبرداری کشف که تحقیقات در جهت تکمیل پرونده و دیگر مالباختگان در دست اقدام میباشد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در خاتمه با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است تاکید کردند: شهروندان عزیز، از قراردادن اطلاعات حساب، شماره و رمز کارت خود را در دسترس عموم پرهیز و فریب اعزام به پای دستگاه خود پرداز و شیوه سارقین جهت پرداخت جوایز جداً خودداری نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا