رئیس دادگستری شهرستان دماوند:

دستگاه‌ قضایی پشتیبان فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان است/ سال گذشته کمترین تعطیلی کارخانه‌ها و فعالیت‌های اقتصادی را در شهرستان دماوند بودیم

رئیس دادگستری شهرستان دماوند گفت: دستگاه‌ قضایی پشتیبان فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان است، گفت: سال گذشته کمترین تعطیلی کارخانه‌ها و فعالیت‌های اقتصادی را در شهرستان دماوند بودیم.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، مصطفی ناظمیان در نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال، دستگاه‌ قضایی همچون سال‌های گذشته پشتیبان فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان است.

وی افزود: در مجموعه دادگستری شامل دادسرا و دادگاه دماوند، شعب خاصی مربوط به تولیدکنندگان مشخص شده و به استان اعلام شدند تا دعاوی مرتبط به صورت ویژه رسیدگی شوند.

رئیس دادگستری شهرستان دماوند گفت: در سال اخیر نیز با توجه به شعار سال این موضوع عملیاتی شد و دستگاه قضایی آمادگی خود را از باب رفع مشکلات تولید کنندگان و فعالان اقتصادی دماوند اعلام می‌کند.

ناظمیان ادامه داد: در سال گذشته کمترین تعطیلی کارخانه ها و تعطیلی فعالیت اقتصادی را دردماوند شاهد بودیم، آنچه که مربوط به دستگاه قضایی همچون نقل و انتقال مالکیت و ادامه فعالیت بود نیز به همین شکل عمل شد.

وی تصریح کرد: در ارتباط با تولیدکنندگان که بیشتر در زمینه دامداری و کشاورزی مدنظر بود تلاش شد از طریق تعاملات با منابع طبیعی، چالش‌های واگذاری مراتع و تصرفات، تولید را خدشه دار نکند.

رئیس دادگستری شهرستان دماوند عنوان کرد: در خصوص شرکت‌ها و موارد مطرح شده در ورشکستگی و اعلام آن، تلاش شد که رسیدگی‌ها انجام شده و احکام صادره سیر خود را طی کند و فعالیت کارگاه اقتصادی متوقف نشود.

ناظمیان بیان کرد: با تخلفات بهداشتی مراکز تولید در اسرع وقت برخورد قانونی صورت گرفت و نیز مجددا با رفع مشکلات به عرصه تولید بازگشتند. از این نظر در سال گذشته مشکلی وجود نداشت.

وی گفت: در سال اخیر نیز مشکل خاصی مشاهده نمیشود و دستگاه قضایی آمادگی خود را اعلام می‌کند تا با تمام قوا در اختیار تولید و فعالان اقتصادی باشد و مشکلاتشان را مرتفع کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا