فرماندار شهرستان دماوند:

در صورت تعطیلی پروژه فیبر نوری در روستاهای محور دلیچایی اداره مخابرات باید پاسخگو باشد/ آمادگی لازم به منظور احداث پاسگاه در محور دلیچایی وجود دارد

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه در صورت تعطیلی پروژه فیبر نوری در روستاهای محور دلیچایی اداره مخابرات باید پاسخگو باشد، گفت: آمادگی لازم به منظور احداث پاسگاه در این محور روستایی وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی حیدری در بازدید از روستاهای هویر، دهنار، مومج، لی‌پشت، یهر و کهنک از توابع بخش مرکزی دماوند جهت بررسی مشکلات اهالی اظهار داشت: موضوع فیبر نوری با نظارت کارشناس فنی مخابرات مورد پیگیری قرار می‌گیرد تا هم‌زمان با پروژه گازرسانی به اتمام برسد و در صورت تعطیلی پروژه، مخابرات شهرستان باید پاسخگو باشد.

وی افزود: در خصوص احداث پاسگاه، آمادگی لازم وجود دارد و بودجه مورد نیاز با کمک دهیاری‌ها، شوراها و فرمانداری تامین خواهد شد؛ همچنین مکاتبات و پیگیری در خصوص مباحث مربوط به تامین زمین نیز مدنظر قرار خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: سیاست ما بر توسعه متوازن در روستاهاست و شوراها و دهیاران گواهی بر این ادعا هستند.

حیدری تصریح کرد: باید تولید فکر کرده و راهکاری برای حل مشکل ارائه دهیم؛ بخش عمده‌ای از مشکلات با حضور مدیران ادارات در روستاها و بخشی نیز توسط شوراها و دهیاری‌ها با نگاه مثبت قابل حل است.

وی گفت: بهترین اتفاق برای حل مشکل، نوع برخورد است، شوراها و دهیاران، نمایندگان مردم هستند و روسای ادارات باید آنها را پذیرفته و مشکلات آنها را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا