فرماندار شهرستان دماوند:

در حوزه تخصصی و مدیریت راه و شهرسازی دچار چالش‌های زیادی هستیم/ تعامل دستگاه‌‌های اجرایی شهرستان دماوند مشکلات ناشی از کمبود بودجه را جبران کند

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه در حوزه تخصصی و مدیریت راه و شهرسازی دچار چالش‌های زیادی هستیم، گفت: تعامل دستگاه‌‌های اجرایی مشکلات ناشی از کمبود بودجه را جبران کند.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند،  مهدی حیدری در نشستی با حضور مدیرکل و کارشناسان راه و شهرسازی استان تهران و مسئولان شهرستان دماوند در دفتر شورای اسلامی شهر کیلان اظهار داشت: در حوزه تخصصی و مدیریت راه و شهرسازی دچار چالش‌های زیادی هستیم؛ برنامه‌هایی در این خصوص تعریف شده و امیدواریم در مدت زمان باقی‌مانده از دولت به حداقل برسد.

وی افزود: شهرداران به دنبال سرعت‌بخشی در روند سیاست‌های خود هستند تا بخشی از مشکلات مردم را کمتر کند.

فرماندار شهرستان دماوند  بیان کرد: گاها نظر مساعدی که در اعتقادات مدیریت بالادستی دستور داده می‌شود، در بدنه می‌ماند؛ ما نسبت به برخی از امور در بدنه گلایه داریم.

حیدری ادامه داد: وقتی شکلی در سازمان ایجاد شده و سال‌ها بدین‌گونه حرکت کرده است، ایجاد تغییر در آن سخت بوده و ممکن است مدیریت بدنه‌ای و میانه‌ای، دستورات مساعد را سخت‌تر بپذیرند.

وی تصریح کرد: تنها چیزی که می‌تواند کمبود بودجه را جبران کند، تعامل و همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی است تا نگاه خشک به قوانین را ملایم‌تر کند.

این مقام مسئول تاکید داشت: با نگاه خشک مدیریتی قطعا دوره بی‌ثمری را خواهیم داشت.

حیدری عنوان کرد: آنچه که برای آینده کشور بسیار حائز اهمیت است، اجرای درست سیاست‌های دولت بوده که منافع آن به نفع مردم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا