درب دفتر هیات نظارت شهرستان دماوند به روی شهروندان و کاندیدای انتخابات باز است/ اجازه حضور و دیدار به منزله تایید یا رد صلاحیت کاندیدای انتخابات نیست

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان دماوند با بیان اینکه درب دفتر هیات نظارت شهرستان دماوند به روی شهروندان و کاندیدای انتخابات باز است، گفت: اجازه حضور و دیدار به منزله تایید یا رد صلاحیت کاندیدای انتخابات نیست.

حسین رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: طی روزهای اخیر با شهروندان و داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در دفتر هیات نظارت‌بر انتخابات دیدار داشتیم که این روند ادامه خواهد داشت تا در یک فضای برابر بتوانیم سخنان شهروندان و کاندیدا را بشنویم.

وی افزود: برخود واجب می‌دانیم تا گلایه، انتقادات، پیشنهادات و یا دفاعیات را بشنویم و حتی الامکان اجازه ندهیم حقوق افراد تضییع گردد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان دماوند گفت: البته برخی گاهاً قصد دارند از این دیدارها با فضا‌سازی در کف جامعه تفسیر به نفع خود کنند تا افکار عمومی و هيات نظارت را تحت‌الشعاع قرار دهند؛ اما این محدود نفرات بدانند هيات نظارت در فضایی آرام و بدون اینکه تحت تاثیر این فضا‌سازی‌ها قرار گیرد، تصمیم خواهد گرفت.

رحیمی تاکید داشت: اجازه حضور و دیدار به منزله تایید یا رد صلاحیت کاندیدا نیست، بلکه استماع سخنان ایشان است.

وی گفت: شهروندان و کاندیدا با ارائه مستندات مثبته طی هماهنگی قبلی با شماره 76329338 می‌توانند، دیدار داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا