شهردار آبسرد خبر داد؛

درآمد 27 میلیارد تومانی شهرداری آبسرد طی 10 ماهه گذشته/ رونمایی از طرح ممیزی املاک در شهرداری آبسرد

شهردار آبسرد از درآمد 27 میلیارد تومانی طی 10 ماهه گذشته خبر داد و گفت: طرح ممیزی املاک در شهرداری آبسرد رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سید محمد رفیعی طباطبایی با اشاره به عملکرد 6 ماهه در مراسم بهره‌برداری از ۶ پروژه عمرانی شهر آبسرد اظهار داشت: درآمد 10 ماهه شهرداری 27 میلیارد تومان و کل هزینه انجام شده نیز 26 میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: هزینه‌های عمرانی در مدت 10 ماه 11 میلیارد تومان، هزینه‌های اداری 4.5 میلیارد تومان، هزینه‌های خدمات شهری حدود 10.5 میلیارد تومان، هزینه‌های رفاهی پرسنل 320 میلیون تومان، هزینه‌های ورزشی 100 میلیون تومان و هزینه‌های حوزه فرهنگی، اجتماعی و مراسمات حدود یک میلیارد تومان بوده است.

شهردار آبسرد عنوان کرد: در حوزه عمرانی پروژه‌های مناسبی در دوره پنجم شورای اسلامی شهر در خصوص نوسازی انجام شده است، بسیاری از مردم و مسئولان بر مرمت و نوسازی ساختمان‌های شهر تاکید دارند و در طی دو سال گذشته اقدامات بسیاری در خصوص نوسازی خیابان‌ها، معابر و اماکن عمومی شهر صورت گرفته است.

طباطبایی بیان کرد: بهسازی خیابان شهید مفتح در ابعاد مختلف به مبلغ 160 میلیون تومان، بهسازی خیابان شهید مدرس به مبلغ 280 میلیون تومان، محوطه سازی مجموعه استخر و سونای زرین به ارزش 8 میلیارد ریال، بهسازی و آزادسازی خیابان شهید احمدی روشن به مبلغ 250 میلیون تومان، اجرای نهر جنوبی بلوار آیت‌الله خامنه‌ای به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان برخی از قراردادها هستند.

وی ادامه داد: آسفالت مکانیزه که تا امروز 400 میلیون تومان هزینه شده است، اجرای پل تاسکین با اعتبار 400 میلیون تومان، سوله مدیریت بحران با اختصاص اعتبار یک میلیارد و 350 میلیون تومان و پرداخت 900 میلیون تومان تاکنون و اجرای کف‌پوش محوطه شهرداری تعدادی دیگر از قراردادهای شهرداری آبسرد هستند.

شهردار آبسرد گفت: پلاک کوبی 6500 واحد از منازل، معابر و واحدهای شهر آبسرد با قرارداد 150 میلیون تومانی از دیگر اقدامات شهرداری است، تا کنون 80 درصد از پلاک‌های شهر نصب شده‌اند.

طباطبایی تصریح کرد: عدم وجود بانک اطلاعاتی جامع یکی از مسائل و مشکلات موجود است که انرژی و هزینه زیادی را صرف می‌کند از این رو متخصصان اختصاص یک پایگاه داده اطلاعات مکانی را مدنظر قرار دادند که این مستلزم تشریفات خاصی است.

وی گفت: در سال 97 موفق شدیم طی مکاتباتی استاندار اجرای ماده 2 قانون نوسازی و عمرانی شهری آبسرد را داد و می‌توانیم از ابتدای سال 98 آنرا اجرایی کنیم که در بودجه آن را مطالبه کرده‌ایم و قراردادهای لازم پیش‌بینی شده‌اند
شهردار آبسرد ادامه داد: بیش از 5 هزار واحد در کاربری‌های مختلف احصا شده‌اند و در پایگاه داده با دقت بالایی ذخیره می‌شوند.

طباطبایی عنوان کرد: از طریق بانک اطلاعاتی می‌توان از پرونده‌های شهری موجود و سامانه شمیم و برداشت میدانی ممیزی به آسانی استفاده کرد.

شهردار آبسرد بیان کرد: یکی از مزیت‌های مهم این سیستم در حوزه مالیات و عوارض شهری است که بدهی‌ها به صورت سالیانه صدور فیش می‌شوند، تخفیف و یا بخشیده می‌شوند و این اقدام از انباشت بدهی‌ها جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا