داشتن یک خودروی با کیفیت، به صرفه و با قیمت مناسب حق مردم است/ شرکت قطعه سازی کروز نقش موثری در اشتغالزایی ایفا کرده است

یک نماینده مجلس گفت: قطعه سازی کروز توانسته در بحث اشتغالزایی نقشی موثر را ایفا کند که باید از این شرکت قطعه سازی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، یک نماینده در مجلس شورای اسلامی از سایت شماره 2 شرکت کروز، فعالیت‌ها و خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که با توضیحات مدیران بخش‌های مختلف همراه بود، رسولی نژاد و سایر همراهان با نحوه فعالیت‌ها و مدیریت بهره وری و نظارت بر کیفیت در این شرکت آشنا شدند.

سید احمد رسولی نژاد نایب رییس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از قطعه سازی کروز گفت: از مدیران کروز بخاطر اشتغالزایی برای 12 هزار و 600 نفر از جوانان این کشور تقدیر و تشکر می کنم، قطعه سازی کروز توانسته در بحث اشتغالزایی نقشی موثر را ایفا کند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس با اشاره به اینکه در کمیسیون صنایع علاوه بر تصویب قوانین، نظارت میدانی نیز جز وظایف ما محسوب می شود، تصریح کرد: باید در کارگروه ها، کمیته ها و صحن کمیسیون پیگیر مشکلات صنعت باشیم و برای حل آن راهکارهای مدونی بیابیم.

رسولی نژاد اظهار کرد: بحث ارز، تسهیلات بانکی، گمرک و تعزیرات موضوعاتی است که بخش صنعت و البته سایر بخش ها با آن مواجه هستند و گاهی با مشکلاتی روبرو می شوند که باید با تقویت و ایجاد راهکارهای موثر بتوانیم شاهد شکوفایی تمامی بخش های تولیدی و صنعتی باشیم.

نایب رییس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنعت خودرو با اشتغالزایی مستقیم حدود یک میلیون نفر و بطور غیرمستقیم بیش از 4 میلیون نفر، جز اولویت های مهم کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی برای بررسی قرار دارد، خاطر نشان کرد: حق مردم است که بتوانند یک خودروی با کیفیت، به صرفه و با قیمت مناسب داشته باشند، از این رو حل مشکلات صنعت قطعه و خودروسازی باید بیش از گذشته از سوی قوه مقننه و قوه مجریه مورد توجه قرار گیرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا