سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند:

خروج از بحران کرونا منوط به عزم ملی است

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند گفت: بحث کرونا موضوعی ملی است و خروج از این بحران منوط به عزم تمام مردم جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی حیدری در حاشیه بازدید از ایستگاه کنترل سلامت در ورودی شهر دماوند اظهار داشت: با توجه به تلاش های صورت گرفته در جهت کاهش بار سفر، متأسفانه هموطنان ما توجه لازم را نداشته و همچنان به سفرهای خود ادامه می‌دهند.

وی افزود: ما در ورودی شهر دماوند با برپایی ایستگاه بازرسی، کنترل سلامت هموطنان را به عهده گرفتیم و بر اساس مصوبه ابلاغی از ستاد ملی باید با تست میزان تب هموطنان در ورودی شهرها وضعیت سلامت را ارتقا بخشیم

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند ادامه داد: افرادی که در ورودی شهر مورد بررسی قرار می‌گیرند، در صورت داشتن تب بالا و نداشتن شرایط پزشکی اجازه ورود به شهر را نداشته و با راهنمایی شبکه بهداشت و درمان شهرستان به بیمارستان سوم شعبان هدایت شده و تحت مداوا قرار می‌گیرند.

حیدری بیان کرد: هدف از انجام این اقدامات، پیشگیری از مشکلات بوده، اما در واقع موضوع اصلی مردم هستند که باید ما را کمک کنند.

وی عنوان کرد: بر اساس آمار وزارت بهداشت و درمان، به ازای هر ساعت تعدادی از هموطنان جان خود را از دست می‌دهند؛ بحث کرونا موضوعی ملی است و خروج از این بحران منوط به عزم تمام مردم جامعه است.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند گفت: در این راستا از تمام افراد تقاضا داریم در جهت حفظ سلامتی خود در خانه بمانند تا بتوانیم شهرها، خیابان‌ها و مراکز عمومی را تخلیه کنیم.

حیدری تصریح کرد: بی شک دولت و مجموعه حاکمیتی در ماه های آینده پس از پشت سر گذاشتن موضوع کرونا در صدد ایجاد فرصتی به منظور مسافرت و برقراری آرامش نسبی در بین مردم خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا