مسئول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان دماوند:

خرداد ماه سال آینده، 3 انتخابات در شهرستان دماوند برگزار خواهد شد

مسئول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان دماوند گفت: خرداد ماه سال آینده، 3 انتخابات در شهرستان دماوند برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، عزت الله خانجانی در نشست سرناظرین هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان دماوند اظهار داشت: در انتخابات پیش رو، شهرستان دماوند به 19 ناحیه تقسیم شده و در هر ناحیه یک سر ناظر به نظارت امور مربوطه خواهد پرداخت.

وی افزود: در خرداد ماه سال 1400، سه انتخابات شامل ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا و میان دوره ای خبرگان رهبری در شهرستان دماوند برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان دماوند گفت: همه ساله پس از برگزاری و نظارت انتخابات، به رصد مشکلات مختلف در هر دوره می‌پردازیم و نقاط قوت و ضعف تمامی شعبات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

خانجانی تصریح کرد: مسئولیت برگزاری انتخابات بر عهده مجموعه فرمانداری و شورای نگهبان است که هماهنگی لازم در این خصوص وجود دارد.

وی افزود: در انتخابات سال 1400، شاهد افزایش تعداد صندوق‌ها در شهرستان خواهیم بود و در هر روستا انتخابات به صورت مستقل برگزار میشود.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان دماوند بیان کرد: امیدواریم که در سال آینده با تعامل و همکاری، شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل های ابلاغی در شهرستان دماوند باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا